Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
. Ik heb er een bolero bij die er mooi over past, mocht het kouder worden. MamaMiesje schreef:Ben je dag gast of avondgast? Is er een kledingvoorschrift? Hoe is het aanstaande koppel zelf? Zijn ze gesteld op protocol of zijn ze 'kom zoals je zelf bent' ?
Ben je zelf een 'jurken en (hoge) hakken mens' of liever een broek?

!JCDJK schreef:Ja, ik heb dan wel een budget.. En ik wik een leuke kleur en geen zwart of wit. En nog meer eisen. Wist zelf niet dat ik zo kritisch was..
Ik vond deze ook wel leuk.. Alleen weet niet of ze die ook gewoon in een winkel hebben. Wil namelijk wel passen voordat ik iets koop![]()
http://topvintage.nl/nl/vintage-retro/6 ... shionchick
M_i_R schreef:Top vintage is een hele fijne en betrouwbare webwinkel met goede maatomschrijvingen per artikel. Hoef je niet huiverig voor te zijn
. Echt een hele correcte webwinkel.
Top vintage addict hier. Ook dure dingen en er is werkelijk nog nooit wat fout gegaan. ook retourneren gaat erg netjes, al is dat vaker nodig omdat ik echt teveel heb besteld en ik niet alles mag houden van mezelf dan dat het niet past. Maar qua kleuren moet je het soms even op je huid zien of het staat of niet.