Sinds vanmorgen heb ik spontaan geen internet en televisie meer. Alle stekkertjes er in en er uit, knopjes uit en aan etc., maar helaas, doet het niet.
Vervolgens bel ik naar Ziggo, kies 1 voor klachten over storingen, en krijg te horen dat de wachttijd 1 minuut is. Mooi, dat valt mee!
Ik heb meerdere malen gebeld en ben respectievelijk 9 minuten 3 minuten en 62(!!) minuten in de wacht blijven hangen. Momenteel wacht ik al weer 31 minuten en ik begin er goed zat van te worden, ik kan nu namelijk niet aan het werk zonder internet! Overigens heb ik zowel met 0900 1884 (mobiel) als met 1200 gebeld (bij mijn ouders, aangezien ik geen telefonie heb van Ziggo).
In het kort: Weet iemand wat ik nu kan doen? Waarom kom ik niet door de ''wacht'' heen? Wat is nu de kortste klap? Ze zijn tot 20.00 ''bereikbaar''...
edit: Het bandje blijft me beloven dat de wachttijd maar één minuut is...
youngster
Geplaatst: 15-09-14 18:33
Misschien niet de storingsdienst bellen maar opgeven dat je voor een nieuw abo belt. Dat werkt meestal het snelste heb ik al doorgehad. Ze verbinden je dan wel weer door.
manonutjuh
Geplaatst: 15-09-14 18:34
Het even op facebook/ twitter gooien? Meestal zij ze daar wel gevoelig voor!
Esther_r20
Geplaatst: 15-09-14 18:34
Kies niet de 1 voor storingen maar eens een ander keuze nummer. Dan kom je meestal wel bij iemand binnen en sturen zij je Door naar de juiste helpdesk soms kunnen Ze Het Zelf Ook Oplossen.
Destination
Geplaatst: 15-09-14 18:36
youngster schreef:
Misschien niet de storingsdienst bellen maar opgeven dat je voor een nieuw abo belt. Dat werkt meestal het snelste heb ik al doorgehad. Ze verbinden je dan wel weer door.
Precies dit
chanicha
Geplaatst: 15-09-14 18:38
Heb het nog niet meegemaakt maar kijk wel uit met mobiel bellen naar Ziggo, kost echt veel geld. Ik heb nu al zeker vier weken geen tv via de app meer, is een storing, en ze weten niet waar het zit of wanneer het verholpen is, zeer slecht. Ik hoop voor jou TS dat je ze aan de telefoon hebt en het opgelost wordt!
NYC
Geplaatst: 15-09-14 18:40
Waardeloos Ziggo!
Heb ook een keer problemen met ze gehad, hebben ze mij een eeuwigheid laten wachten. Heb inderdaad het 'ik-wil-een-nieuw-abbonemt-nummer' gebeld. En toen kreeg ik ze wel aan de telefoon.
Heb overigens de kosten voor het wachten terug gekregen nadat ik via Facebook geklaagd had.
Maeve
Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-14 18:50
Ik was er na 40 minuten weer spuugzat van en heb een andere optie gedraaid (had ik al eerder geprobeerd maar toen gebeurde hetzelfde), ditmaal kreeg ik echter meteen(!!!) een aardige dame aan de lijn die mij vertelde dat er een storing was bij hun klantenservice. Ze heeft me nog intern geprobeerd door te verbinden maar dit lukte niet dus heeft ze me zo goed en zo kwaad als kon geprobeerd te helpen (ik belde vanaf mijn ouders, want werd met mobiel erg duur, maar was dus niet bij mijn modem in de buurt) maar alles wat zij noemde had ik al geprobeerd :-( zometeen nog even proberen, het euvel is niet opgelost helaas... en oja, ze zei dat ik de gemaakte telefoonkosten van Ziggo terug mocht vragen
Valentijn5
Geplaatst: 15-09-14 21:40
Ik heb wel goede ervaringen met Ziggo gelukkig. Wat ze zeiden op het bandje over de wachttijd klopte wel. Hopelijk zijn jouw problemen snel weer opgelost.