Appartement/huis huren met 3 personen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

92smartie92

Appartement/huis huren met 3 personen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 13:44

Hallo bokkers,

Sindskort ben ik met mijn broer en achternicht op zoek naar een appartement of huisje om te huren.

Nu is dit sowieso heel moeilijk te krijgen, de woningbouw in onze regio doet dit sowieso niet dus zouden we particulier via een makelaar of wat dan ook moeten huren.

Nu hebben wij een appartement gezien, wat we in principe met zijn 3en makkelijk kunnen betalen, maar er moet lijkt mij ook een hoofdverantwoordelijke zijn.

Dit zou dan mijn broer moeten zijn omdat die het meeste inkomen heeft en de oudste is.

Nu vraag ik me af, wat is het beste om zon makelaar tegemoet te komen? Mijn broer die belt en vertelt dat hij voor zichzelf wil huren en wij gewoon intrekken? Lijkt mij dat ze daar gewoon achterkomen, en heb eigenlijk geen zin in stiekem gedoe.

Of gelijk vermelden bij de makelaar dat we met zijn 3en het willen huren.

Sowieso kan mijn broer het al betalen zonder ons, maar dan kun je net elke maand rondkomen, dus vandaar dat we dan de kosten delen.

Wie o wie kan mij antwoord geven :)

Groetjes Marthe.

92smartie92

Re: Appartement/huis huren met 3 personen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-14 22:26

Somebody?

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-14 22:28

nee, hij moet netjes aangeven dat hij de woning met twee andere bekenden wil huren..
dat is het meest verstandige..

de meesten hebben ook liever een stelletje dan enkel in een te koop staand huis, vraag mij niet waarom

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-14 01:40

Als je met meer dan 1 een huis huurt zul je ook voor meerdere personen diverse belastingen moeten betalen, je moet het dus altijd aangeven.

92smartie92

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-14 07:11

Bedankt voor de reacties!