Leuke/gekke/rare dromen!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Weggebokt

Leuke/gekke/rare dromen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-14 17:30

Hoi!!

Nav een ander topic was ik wel benieuwd naar jullie leuke/gekke/rare dromen.
Mijn dromen zijn altijd heel saai, dus ik kan zelf niet mee doen :P

Maar ben wel benieuwd naar jullie dromen :)

groetjes!

Warboel

Re: Leuke/gekke/rare dromen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 17:34

Ik heb, toen ik net een nieuwe klas had op de kunstacademie, eens gedroomd dat ik een feestje hield met de klas.
Hartstikke leuk, er waren geen stoelen of banken dus iedereen zat op de grond op een kussen. Het toilet was in de magnetron, die op een kast stond :? Maar ik was ze al snel zat en toen heb ik ze allemaal vermoord...
That escalated quickly :')

Heb het ze nooit durven vertellen :=

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 17:37

Ik heb vaak dat ik droom over dat ik heel nodig naar de wc moet. Op dat moment is er weer geen wc te vinden en als ik er een vind is het of heel vies of er zijn geen deuren of de wc is defect en ik moet weer verder zoeken. Dan als ik wakker wordt moet ik ook!

Daarnaast heb ik vooral veel gruwelijke nachtmerries...

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 17:39

Ik droom de meest idiote dingen. Het meest recente echt idiote wat ik heb gedroomd ging over een ijsbeer op een oranje skippybal 8-)

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 17:39

ik heb eens gedroomd dat je geld in een stoplicht moest doen, anders ging het niet op groen _O-

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-14 17:41

De magnetron als WC _O- Geweldig!!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 17:45

moonsparkle schreef:
Ik heb vaak dat ik droom over dat ik heel nodig naar de wc moet. Op dat moment is er weer geen wc te vinden en als ik er een vind is het of heel vies of er zijn geen deuren of de wc is defect en ik moet weer verder zoeken. Dan als ik wakker wordt moet ik ook!

Wow, dit heb ik exact hetzelfde.

xGwenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 17:50

mijn laatste droom was niet leuk, wel gek en zeker raar en eng :')
kennen jullie die nieuwe serie met een of andere enge clown?
nouja probeer het beeld van enge clowns vast te houden :')

droom;
ik liep gewoon rond op school en ineens liep zo'n clown achter me, toen iets verderop, liepen er steeds meer en meeer en meer clowns achter me, toen schrok ik wakker :')

Hikarii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 17:51

Iedereen was een zombie in mijn leefomgeving. Op een paar na. Stond ik achter een schutting met een hamer kont er iemand om de hoek uit mijn klas, dat was nog mens. Keihard op d'r kop geramt en oepsm
Toen kwam Hagrid langs in een koele rode auto en ik reed met hem mee, waarna we achterna gezeten werden door zombies en Sneep en Perkamentus. Moesten we tanken, kwamen mijn zombie ouders dicht in de buurt en werd ik wakker. :')

Heb helaas de afgelopen tijden heel veel dat ik huilend wakker word, en is mijjn hele kussen nat..

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 18:01

Goof schreef:
moonsparkle schreef:

Wow, dit heb ik exact hetzelfde.

Yes ben ik niet de enige... Zou deze 'aandoening' een naam hebben? Ik heb ook heel erg last van nachtzweten :-( terwijl ik in t begin niet in slaap kom door de kou

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:22

Ik droomde vannacht dat mijn vriend een vijver met een waterval voor de kat had gemaakt in de tuin, omdat poes zo van water hield :+ en alle buren er om heen om te kijken hoe hij die kat in t water gooide en hoe lekker ze het ook vond :')

Maar onze kat houdt absoluut niet van water :')

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-14 22:24

Eleionomae schreef:
Ik droomde vannacht dat mijn vriend een vijver met een waterval voor de kat had gemaakt in de tuin, omdat poes zo van water hield :+ en alle buren er om heen om te kijken hoe hij die kat in t water gooide en hoe lekker ze het ook vond :')

Maar onze kat houdt absoluut niet van water :')

_O- _O-

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 22:29

Toen ik 6 was en 11 denk ik droomde ik twee keer het zelfde, ik droomde dat er een vijand van de mens was en dat die bij iedereen een slechterik ging maken. Dit gebeurd door een stof en daardoor kreeg je blauwe enge ogen. En als je zulke ogen had was je ziel weg, en zat er een ander ziel in je lichaam.
En nu het engst van allemaal, in 2013 kwam een film uit met exact dit wat ik droomde (voor ik wist dat die film bestond, want die bestond toen nog niet)

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 15:58

Ik droom zo vaak apart.

Ik rij op een fries door de haven van Dutch Harbour om te solliciteren als scheepskok.

De wereld is aan het vergaan dus moeten we met paard en wagen vluchten.

Als kind droomde ik vaak over wandelende kerstbomen en een zwarte haai met rode ogen.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 16:04

Dromen dat ik naar de wc moet is echt naadje. Voeger, toen ik klein was droomde ik dat ik ook naar de wc gíng. En toen plaste ik zo mijn bedje vol :=

Of een kater hebben en daardoor dus erge nadorst. Dan droom ik dat ik vet veel water drink. En dan zeg maar echt als een malle. Dus dat ik iedereen weg sla bij de kraan enzo :').

Nachtzweten heb ik af en toe ook erge last van, dan word ik zeik- en zeiknat wakker, maar heb het wel steenkoud (omdat ik zo nat ben) waardoor ik niet kan slapen voor ik mijn bed verschoond heb en gedoucht heb...

En rare dromen heb ik heel vaak :').

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-14 16:05

Ik heb ook wel eens dat iemand mij in mijn droom roept, en uit eindelijk heb je door dat iemand je echt roept. Super vaag :P

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 16:11

ik had als kind supervaak dezelfde droom!! zo eng!

Ik was met mama en papa naar een pretpark. maar ik werd gevangen in een saloon, op de deur zat een sticker met een roze en een blauwe dolfijn. Er waren nog allemaal ontvoerde kinderen daar. toen ging ik naar het wc daar. Toen ik terugkwam werd mij verteld dat alle kindeen vrij gelten waren, maar ik was te laat doordat ik op wc zat, dus ik moest blijven :'(

Ik werd wel enkele nachten per week zo wenend wakker :')

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 16:14

Ahgos Olafgek, dat is sneu :').

Ik droom wel eens over dingen die niet bestaan, maar ik kan er nu zo gauw niet op komen.

Lauraa12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-14 16:18

moonsparkle schreef:

Dit komt mij heel bekend voor :')

Vroeger had ik elke nacht dezelfde dromen.
Meestal werd ik achterna gezeten door rare bolletjes met lasers erop.
Ik heb ook best vaak gedroomd dat ik met een dinosaurus ging kaarten :j