compleet uitgelachen door mijn vriend.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chOcodipJ

compleet uitgelachen door mijn vriend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-14 15:42

pfffff wat een nacht! ik ben compleet uitgelachen door mijn vriend. :')

Gisteren bleef ik bij mijn vriend slapen en ik heb zo raar gedroomd! Ik droomde dat ik bij hem sliep en dat er allemaal spinnen op het dekbed liepen. Maar mijn droom was zo realistisch, dat ik begon te slaapwandelen. Dus ik was aan het gillen en om hulp aan het roepen, en ik gleed letterlijk onder de dekens door uit bed om de 'spinnen' te ontwijken :') Toen zat ik op de grond en ik was zoooo boos op mn vriend dat hij mij niet hielp! En toen moest ik naar de wc :') Pas op de wc werd ik eigenlijk wakker en toen dacht ik : O god wat heb ik gedaan! Toen ik weer de slaapkamer binnenkwam kon mijn vriend niet meer stoppen met lachen :')

Iemand tips om dit te voorkomen? voordat ik straks in de slaapkamer van mijn schoonouders sta :')

Anoniem

Re: compleet uitgelachen door mijn vriend.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 15:46

:D Ik heb helaas geen tips voor je, maar ik heb wel weer even ouderwets kunnen grinniken...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 15:48

Geen spinnen topic op bokt lezen.

Togechick

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 15:48

Slaapkamerdeur op slot :)

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 15:53

Hahahaha, fijn dat ik niet de enige ben die over spinnen droomt en er enigszins panisch van wordt :+

Nou doe ik niet aan slaapwandelen en woon ik samen dus beland nooit bij mijn schoonouders in de slaapkamer, dat scheelt :P

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 15:58

Oh, ik heb mijn ex weleens wakker gemaakt om hem te vragen in welke provincie we gingen houthakken en ook mijn man kan vast wel wat leuke anekdotes over mij kwijt. Wel heel erg dat ik hem schijnbaar wakker maakte omdat ik bang was van het onweer (dat was er ook echt), maar vervolgens draaide ik me om en sliep ik verder en lag hij dus wakker. En ik kon me er de volgende dag niets van herinneren. :o

Als ik druk ben in mijn hoofd, gestresst of wat dan ook, dan gebeuren dit soort nachtelijke dingen eerder dan wanneer ik relaxt ga slapen. Kopje slaapthee van te voren, geen spannende boeken of films, een uur voor je gaat slapen niet meer met je mobiel of op internet, dat soort dingen kunnen al helpen.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 17:26

_O-
Wat toevallig, ik heb deze nacht ook over spinnen gedroomd en ben er wakker door geschrokken. :')
Vorige week had ik ook exact dezelfde droom als jou, toen heb ik alles wat in bed lag eruit gestampt en ik heb volgens mij ook vrij hard geschreeuwd. :o

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:02

dit doet mijn vriend dus.
Hij was op vis vakantie geweest en sliep met zn maat in n tentje op een goedkope camping. Ik maakte me zorgen omdat het toen vakantieseizoen was dat er ook uitgaansvolk zou zijn en dat hij gekke dingen zou doen(dat zit echt in mijn hoofd, zou die nooit doen).. maar dat wist ie.
En toen hoorde ik hem snachts zeggen: 'nee dat kunnen we niet maken, we zijn op de camping iedereen ziet het.' ik heb hem even flink door elkaar gerammeld tot ie wakker werd en hem daarna aan een vragenvuur onderlegt... hij wist uiteraard helemaal niks meer.
Hij keek me echt aan alsof ie water zag branden.
Nadat ie me een uur ervan verzekerd heeft dat ie geen vrouw had gezien die vakantie ben ik weer gaan slapen :}

Ik vind het echt heel irritant. Ik rijd zondagsavonds altijd naar huis (en ben dan rond 12 uur snachts thuis) en dan bel ik hem altijd maar hij slaapt soms al en dan neemt ie de telefoon op in een soort 'slaaptrip'.
En dan praat ie onverstaanbaar en bazelt hij echt wat in het wilde weg, beantwoord mn vragen niet. Heb wel eens door de telefoon zitten schreeuwen dat ie wakker moest worden :P tegewoordig houd ik het gewoon kort:P

Susie1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:08

Geen idee wat je kan doen... Ik was een paar dagen geleden boos op mn man, hij sloeg me midden in de nacht.. Ja, ik werd gebeten door een hond :+

Mannen.... :?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:12

Ik heb geen tips. Heb zelf ook geslaapwandeld (extreem) en moest ervoor naar het ziekenhuis, maar die konden ook niets doen. :+

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:17

Ik schijn vannacht ook panisch met mijn benen getrapt te hebben omdat ik van mening was dat er een spin ter grote van een voetbal over mijn benen klom. :=
Zo af en toe heb je van die levendige dromen, hoe je ervan af komt? Geen idee.

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:21

het overkomt plots iedereen deze nacht droomde ik ook dat er een spin op men deken zat en ben uit bed gesprongen/gerold en het licht aangedaan en men deken uit beginnen schudden tot ik opeens door had dat het een droom was :o

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:21

magda_90 schreef:
Ik schijn vannacht ook panisch met mijn benen getrapt te hebben omdat ik van mening was dat er een spin ter grote van een voetbal over mijn benen klom. :=
Zo af en toe heb je van die levendige dromen, hoe je ervan af komt? Geen idee.

_O- Filmpje van die hond in spinkostuum gezien ofzo? :P

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:22

Toevallig wel een paar dagen geleden. Zou dat het zijn? -O-

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:28

Ik heb ook van die dromen dat ik ga slaapwandelen....
Wat ik er tegen doe? Hopen dat ik snel wakker wordt :')

Erg he van die realistische dromen waar anderen je keihard mee uitlachen.... -O-

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:43

Ik maakte mijn vriendje vaak speciaal wakker om hem te vertellen dat er beestjes op hem of mij zaten :+

CaPrIoLe`79

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-14 20:47

Op Facebook gaat dat filmpje rond waarbij zo`n nepspin ineens het scherm bespringt. Ik denk dat daardoor iedereen ineens van spinnen droomt. :P