Ik vind het behoorlijk lastig om zelfs iets te bedenken, maar het moet toch echt gebeuren.. Volgend weekend vier ik mijn verjaardag met wat vriendinnen (ik ben al jarig geweest) en daar had ik iets bedacht. Namelijk avondeten in de high tea vorm (en daarna het toetje ook, al is dat dan meer een high tea.) Het idee was namelijk hier eerst wat gezellige dingen te doen (suggesties zijn ook welkom) en daarna hier te eten waarna we een film gaan kijken. In eerste instantie wilde ik dus een high tea doen! Nu heb ik dat met andere vriendinnen ook al gedaan 2 jaar geleden en de ervaring leert.. Daarna hoefde ik niets meer!

Dus, nu zat ik eraan te denken als avondeten allerlei verschillende dingen te maken. Wat ik zelf heel erg lekker vind is wortel-prei taart met als rand bladerdeeg. Dus dat dan bijv. in 8 bakjes (we zijn totaal met 8.). Ik zoek dus allemaal andere lekkere dingen die niets bevatten qua chocola etc.
Dat komt natuurlijk daarna!Verder zou het voor mijn moeder (en mij) fijn zijn als het al van te voren te bereiden is (of niet al te ingewikkeld) dan kan ik haar namelijk ermee helpen.
Vis lust ik absoluut niet, en een vriendin van mij ook niet, dus dat soort gerechten doe ik sowieso niet. Suggesties voor films zijn ook welkom. Heel erg lastig om voor 8 mensen iets te bedenken.

Alvast bedankt! Mocht dit verkeerd staan, sorry mods!
Kan eigenlijk zowel bij het hoofdgerecht als bij de high tea (hartige stukjes, maar echt hartig is die ook weer niet)