Ikea? Wij heb daarvan de pax schuifdeur kast van twee losse delen van 1m, volgens mij kun je zelf samenstellen naar drie meter. De onze was nog wel prijzig maar dat hangt volgens mij voornamelijk van welke schuifdeur je ervoor neemt, wij heb spiegel en matglas, je kan ook gewoon voor hout kiezen.
bij de karwei, gamma en zo nog een aantal bouwmarkten hebben ze van zulke kasten. Ik heb er zelf ook een staan en ben er heel tevreden over. verder heb je bij die bouwmarkten vaak folders met kortingscoupons/stickers
Wij hebben van lb een 3 breed x 2,5 hoog. Hebben ze die niet meer of is dat nog te laag?
volgens mij is die er niet meer?
SuSem
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-14 19:21
NiNa_14 schreef:
bij de karwei, gamma en zo nog een aantal bouwmarkten hebben ze van zulke kasten. Ik heb er zelf ook een staan en ben er heel tevreden over. verder heb je bij die bouwmarkten vaak folders met kortingscoupons/stickers
degene die ik in folders tegen kom zijn te laag en te smal
heb je een precieze ruimte waar hij in moet passen dan? anders ga je volgens mij gewoon richting maatwerk, als je het niet bij bouwmarkten of ikea, leenbakker, woonexpress ect kan vinden dan heb je niet voor weinig zo'n kast.
Heb geen maatwerk nodig. De ruimte is 307 cm breed ofzo. Dus een kast van 300 cm past perfect. In de folders van bouwmarkten kom ik alleen nooit 300 cm tegen.
vuurneon
Geplaatst: 11-09-14 19:49
Ik kon trouwens niets met de paxplanner worden en heb mij laten helpen in de ikea zelf want die van 1 meter is gewoon in de winkel te verkrijgen.