Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
liedje89 schreef:Het is inprincipe altijd zo dat je wanneer je iets wat je online besteld wilt retourneren je daarvoor zelf de verzendkosten betaald. Over het algemeen denk ik alleen niet dat de meeste mensen dat aangetekend doen, ik verzend het eigenlijk altijd gewoon met de gewone pakket dienst terug.
xSwanHeart schreef:Volgens de site moet je retourneren naar een adres in België. Een aangetekend pakket kost dan 14,65.
Retouren met een track en trace-code, maar niet aangetekend kan ook, dat kost je 13 euro.
Zonder track en trace zou ik niet aanraden. Mocht het pakket dan kwijtraken, dan ben je al je geld kwijt.
xSwanHeart schreef:Volgens de site moet je retourneren naar een adres in België. Een aangetekend pakket kost dan 14,65.
Retouren met een track en trace-code, maar niet aangetekend kan ook, dat kost je 13 euro.
Zonder track en trace zou ik niet aanraden. Mocht het pakket dan kwijtraken, dan ben je al je geld kwijt.
Orthos schreef:SAKKIA schreef:Ik heb volgens mij nog nooit hoeven betalen voor het retourneren van pakketten hoor.
Enkel bij de H&M, betaal je 1 euro.
Hoe moet je anders een pakketje terug sturen? Daar moet je toch voor betalen ?
Orthos schreef:SAKKIA schreef:Ik heb volgens mij nog nooit hoeven betalen voor het retourneren van pakketten hoor.
Hoe moet je anders een pakketje terug sturen? Daar moet je toch voor betalen ?
SAKKIA schreef:Ik heb volgens mij nog nooit hoeven betalen voor het retourneren van pakketten hoor.