Zoals het er nu naar uitziet ga ik vanaf februari 2015 beginnen met afstuderen. Ik studeer Agrarische Bedrijfskunde. Ik heb de afstudeerhandleiding er inmiddels bij gehad en daar staat in dat het ook een mogelijkheid is om met een eigen onderwerp af te studeren, d.w.z. zonder extern bedrijf. Dan kan het dus een onderwerp zijn dat je zelf interesseert of waar je denkt later iets aan te hebben i.v.m. je eigen toekomstdromen enzo.
Nu staat het er verder allemaal niet zo uitgebreid in dus ik ga zeker nog contact met school opnemen voor nadere uitleg. Maar voor nu: zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Met een economische of niet-economische studie, maakt niet uit. Hoe heb je dit gedaan en hoe heb je het ervaren?
Ik ben niet per se van plan om het ook zo te doen, ga eerst op zoek naar een geschikt bedrijf. Maar ik ben nu net begonnen aan mijn stage en het was een ramp om een stageplaats te vinden, de laatste week van augustus nog net wat kunnen regelen. Aangezien ik geen zin heb om alsnog studievertraging op te lopen vanwege het niet kunnen vinden van een afstudeerplaats hou ik dit graag als alternatief.
Brand los

Mijn externe lezers waardeerden wel het feit dat ik zelf een onderwerp had uitgewerkt, maar ze zeiden tegelijk ook dat ze merkten dat ik de enige was die de kar moest trekken. Beginnersfoutjes