Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
)
.
Was het ergens zo zat... (En nog andere dingen dat ik weg wilde... Had ook al de vastigheid dat ik ergens anders kon beginnen maar dat zou pas over 4 maanden kunnen en die 4 maanden NEVER NOOIT... Meteen gekapt.. want ik was het super beu... Ook door een bepaald persoon... Doorgegeven dat ik stopte, gezegd dat ik per direct wilde stoppen, blabla dat is lastig blabla, nog genaaid met een studieregeling die ik niet had, maar toch moest afrekenen voor mijn dagen die ik had opgenomen voor tentamens (die ook van mijn vakantiedagen waren afgegaan?) maar het was voor mij de moeite niet meer waard... Ik kon er weg...

Delphi schreef:Hmmm dat gaat dan inderdaad niet lukken. En echt concreet is het dus absoluut nog niet, een reorganisatie. Als het gebeurt is het meegenomen, maar er op wachten zou ik niet doen.
Ik hoop echt dat je heel erg snel een nieuwe leuke baan zal vinden! Persoonlijk had ik liever iets minder werk met leuke collega's dan leuk werk met rotcollega's.
Je werk kan nog zo leuk zijn, maar als je vervelende collega('s) treft vergaat het werkplezier je vaak ook al snel.
Succes