Meer bokkers die de opleiding Paraveterinair doen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EdkingEnzo

Meer bokkers die de opleiding Paraveterinair doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 17:13

Hoi allemaal,

Ik heb al even gezocht, maar nog niet echt een topic hier over gevonden. Misschien is er ook niemand hoor, maar daar ga ik bijna niet van uit :D

Nou vond ik het wel leuk om een topicje te starten, om te praten over de opleiding en of er ook nog bokkers zijn die misschien na deze MBO opleiding nog verder gaan studeren. Zelf wil ik dat wel, maar ik weet nog niet wat.

Ik zit nu in het tweede jaar, heb het super naar m'n zin. Vorig jaar erg goed afgesloten, alleen met een wat mindere stage.

Dus Para's meld je! :D

Loei

Re: Meer bokkers die de opleiding Paraveterinair doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:16

ik! Ik doe hem bij Capabel in Leeuwarden. Een eenjarige volwassen opleiding.

marjo_elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:19

Ik heb de opleiding 3 jaar geleden gedaan in Groningen. Ik ben er niet in verder gegaan omdat het qua werk zoeken vrij lastig is en ik er toch niet zo veel voldoening uit kreeg dan dat ik eerst dacht. (altijd dit willen worden en nooit verder gekeken haha) Nu ben ik paardengebitsverzorger en vind dit heerlijk! Maar toch vind ik het fijn dat ik een paraveterinaire achtergrond heb! Kan ik af en toe nog is gebruiken. Succes met je opleiding!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-14 17:21

Ik heb 2 jaar geleden mijn opleiding afgesloten (verkort diveto dus 2 jaar ipv 4; in Barneveld). Op zich leuke opleiding (alhoewel het imo niet zoveel voorstelde) en vind het werk met de dieren fantastisch :)
However, het is vrij lastig een baan te vinden en uiteindelijk hoop ik toch weer terug naar school te kunnen om iets "meer nuttigs" te doen. Waarschijnlijk wordt het iets in de zorg. Dankzij mn schapenstage wel ontdekt dat ik veel interesse heb in het proces mbt geboortes dus hopelijk kan ik ooit iets met mid-wife oid doen :)

EdkingEnzo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 17:24

Leuk allemaal! Ook met in mijn achterhoofd dat een baan vinden erg lastig is ben ik gewoon deze opleiding gaan doen, ik vind niks leuker dan met dieren bezig zijn. Maar paarden blijven toch wel mijn voorkeur, heb ook een hele tijd gedacht aan osteopaat of inderdaad met het gebit vind ik ook heeel erg interessant. Marjo, zou je daar wat meer over kunnen vertellen? :) Ben wel geïnteresseerd!