Laptop toetsenbord en touchpad werken niet

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Marrjjollein

Laptop toetsenbord en touchpad werken niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-14 15:52

Ik heb een probleempje met mijn laptop (Lenovo Thinkpad L512). Zowel het touchpad als het toetsenbord werkt niet. Als ik de laptop opstart en in het menu terecht kom waar je kan kiezen uit de manier om op te starten zoals bijvoorbeeld de veilige modus, dan doen de pijltjes het wel. Ik heb geprobeerd informatie te zoeken, maar tot nu toe is dat niet geslaagd.. Heeft iemand een idee hoe dit kan en hoe dit verholpen kan worden? :)

Marrjjollein

Re: Laptop toetsenbord en touchpad werken niet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-14 23:54

Heeft niemand een idee?.. Google is wat betreft het lenovo merk niet zo uitgebreid helaas.

Quad

Re: Laptop toetsenbord en touchpad werken niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-14 00:08

Kan je in de BIOS van je laptop komen?

Op moment als je de laptop aan zet, probeer het volgende eens:

Citaat:
Press F1 to enter BIOS Setup Utility. Press F9, and Enter to load the default setting. Then save the current setting by pressing F10, and restart the computer.

Mocht het niet werken, als je in Windows zit, probeer eens de windows toets + spatiebalk te drukken, kijk of het daarna wel werkt.

Touchpad: FN + F8 zou moeten werken.

Werkt dat alles niet, ga dan eens kijken of je in veilige modus kan komen, werkt het daar wel dan kijken we daarna even verder.

Marrjjollein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-14 19:02

Ik kan wel in de bios komen en daar de toetsen gebruiken, maar als ik daarna opstart werkt het niet. Windows + spatiebalk en fn + 8 werken ook niet. Ik kan wel opstarten in de veilige modus en ik zag op internet dat je daarna iets kan intypen wat zou helpen, maar vanaf daar doet het toetsenbord het niet meer helaas..