Halloween outfit

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Halloween outfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:06

Binnenkort is Halloween weer. Ik houd wel van een verkleedpartijtje dus gaan wij weer naar een feestje hier in Almelo en doen we waarschijnlijk ook mee aan de Halloween fietstocht in Ruurlo??(kan dat? Ik weet niet meer zeker waar het is).
Ik had al het leuke idee om mijn vriend als Suarez met een Silence of the lambs masker te laten gaan :+
Maar voor mezelf wil ik ook een origineel idee. Vorig jaar was ik als dag van de dood vrouw(Mexicaans) en dacht ik dat ik onwijs origineel was, maar er liepen nog veel meer dezelfde rond _O- Dus kom maar op, wat vinden jullie nou origineel? Ik dacht aan iets van de Walking dead, maar een zombie is ook maar een zombie :P Dacht misschien als michone, maar dat is onwijs veel werk en best moeilijk. Dus kom maar door :P

Ik vorig jaar, met witte gezicht, links naast mij Liselot van bokt. Daarnaast een jongen die de hele avond een monster op zijn rug droeg in een doos, echt wat heb ik me kapot gelachen _O-
Afbeelding

Mijn vriend vorig jaar met een vriendin :')
Afbeelding

Laatste foto is niet provocerend bedoelt, anders sorry hiervoor :) :Y)

Liselot

Re: Halloween outfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 20:14

Altijd een geweldig leuk feestje in de stam en de voorpret is al het halve werk :D
Ben benieuwd hoe je gaat!!

Eleionomae

Re: Halloween outfit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 21:09