woestgebied-safari op de PABO :)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 16:22

Haha, ik heb vandaag gelachen! *LOL*
Wat voor belachelijke dingen je al niet doet op mijn opleiding! Party!!
Tja, je moet er toch wat voor over hebben Haha! !!

Nou, vanmorgen de eerste 2 uur natuuronderwijs gehad. En die vent is altijd zoooo enthousiast.
Dus ook vandaag......

'Jongens, we gaan zometeen hier achter de school naar een beetje 'WOEST GEBIED Haha! ' en daar ga ik een kabouterpad voor jullie uitzetten'.
JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Party!! Party!!

Er stonden dus allemaal kleine kaboutertjes en bij elke kabouter hoorde een opdracht!!
We hebben dus een half uur lang plantjes geplukt en geluisterd naar 'de geluiden om ons heen'.
Ik heb me dood gelachen!!! Party!!

En het ergste komt nog:
Iedereen liep daar met dikke bossen geplukte planten en die moesten we dus ook weer mee naar binnen nemen *SCHAAAAAM*. Scheve mond\
Je had al die lui binnen moeten zien kijken!! Party!!

Die dachten natuurlijk ook bij zichzelf: Tja, je kunt er ook niks aan doen als je voor de PABO kiest.... Haha!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-01 16:24

ach die zijnd at natuurlijk allang gewend.
nog wat intressants geleerd?
hmmm pabo? dus je begint bij de kleuterschool gedachte? en t laatste jaar moet je zeker met een klasgenootje handje in handje lopen omdat je zogenaamd verkering hebt? pfff je moet gewoon je bassisschool overnieuw doen.
Haha!

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-01 16:27

Haha, ja het is altijd wel leerzaam hoor!! Haha!
Ook al moet je de meest rare dingen doen!!! Party!!

En wat betreft die andere lui bij mij op school (er zitten ook andere opleidingen op mijn school dan alleen de PABO), die hebben nog eens wat te lachen!! *LOL*

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 17:01

Dat hebben wij ook. Ik zit op de Pabo in Emmen en daar zit ook de HEAO bij in. Die kijken dus heel erg neer op ons. Die denken altijd die Pabo-ers die doen niets. Maar ja weten zij veel. In welk jaar zit jij?

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 22:04

Ik zit in het tweede jaar!!

Vandaag hebben we trouwens alweer iets vaags gedaan.
Een of ander liedje (met een vage tekst, Chinees ofzo Verward ) waarbij je moest klappen, in je neus en oor knijpen, bij je buurman op de knie slaan, ga maar door.......

Tja, het blijft leuk!!! Party!! Party!!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-01 22:11

Ik geloof dat ik maar ga Switschen naar Pabo....Kabouters lijkt me wat beter dan 'De Atheense Democratie' in al haar facetten......soms denk ik (nu al) waar ben ik aan begonnen....... Gaaaap

Lautje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-01 22:17

HAHA!!!! Haha!

Nou ja, troost je maar met de gedachte dat het ook niet ALTIJD leuk is op de PABO (toetsen enzo Misselijk ) maar het is inderdaad een coole opleiding!!! Cool

Yootha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-01 16:01

Ik zit ook in de tweede. Wij moeten ook altijd van die rare liedjes zingen. Zoals een liedje in het japans. Moeten jullie ook blokfluiten? Verschrikkeluk!!!