Meer (fulltime) kassamedewerk(st)ers hier?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Meer (fulltime) kassamedewerk(st)ers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 21:28

Hoi bokkers,

Hier spreekt een fulltime kassamedewerkster! :D

Destijds heb ik een totaal andere studie gedaan dan wat relevant is voor kassamedewerker, maar nadat ik die richting spuugzat was ben ik achter de kassa beland en heel eerlijk ik vind het heerlijk.

Daarom ben ik nu nieuwsgierig of er meer kassamedewerkers op bokt zitten. :D

Vinden jullie je werk nu leuk of juist saai?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:31

Ik werk op het moment fulltime achter de kassa bij de AH (ondanks dat ik eigenlijk maar een 4-uurs contract heb). Ik ga waarschijnlijk pas in februari naar school en werk nu zo'n 30 uur in de week ongeveer. Ik vind het niet zo heerlijk helaas maar ik doe het echt voor het geld. :+

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:34

Ik werk als kassamedewerkster, maar dan niet fulltime. Vind het niet vervelend om te doen, maar als ik het echt als fulltime baan moest doen, dan liever niet. Zou dan echt mijn neus uit komen :') Heel afwisselend vind ik het niet namelijk. Wel leuk om gewoon wat contact met klanten te hebben terwijl je werkt en vind verder de supermarkt waar ik werk ook heel gezellig maar fulltime, nee alsjeblieft niet.

Ladybird

Re: Meer (fulltime) kassamedewerk(st)ers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:35

Ik heb voor stage veel kassa gedraaid, maar ik vond het ook fijn om te doen :D

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:38

Wat knap dat jullie dat fulltime doen! Ik heb het in mn tussen jaartje een paar maanden bijna fulltime gedaan en liep nog net niet tegen een depressie aan aan t eind in combinatie met RSI. Voor mij eens maar nooit meer :+

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:38

LZP >> STW

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:44

Hier ook een tijdje gewerkt als kassamedewerkster, niet fulltime, ik werd na parttime al helemaal gestoord. Dat gezeik van de klanten de hele dag... Nee, ben er echt klaar mee. Ik kan ze wel schieten allemaal.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 21:46

MyHorseGirl schreef:
Hier ook een tijdje gewerkt als kassamedewerkster, niet fulltime, ik werd na parttime al helemaal gestoord. Dat gezeik van de klanten de hele dag... Nee, ben er echt klaar mee. Ik kan ze wel schieten allemaal.
:')

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 22:15

Ik werk ook als kassamedewerkster (jumbo), maar ook niet fulltime. Is als bijbaan naast m'n opleiding (die totaal niet hierbij aansluit trouwens), maar paar uurtjes per week :P Werk er al bijna 4,5 jaar ofzo. Wil meer uur werken maar dat gaat em niet worden met de bezuinigingen tegenwoordig :=
Ik vind het wel leuk om te doen opzich. Vooral als er blije klanten zijn :P Die chagrijnige klanten vind k niet zo leuk :)) Maar vandaag mochten we appeltjes uitdelen en dan is het zo leuk hoe verrast/blij ze dan zijn met een gratis appeltje :)) Gewoon omdat het niet verwacht is :)

Maar zou t niet fulltime willen doen, dan zou ik het echt niet leuk meer vinden. Heb soms in vakanties fulltime gewerkt maar dat beviel me niet zo, ondanks dat ik erg blij was dat ik zoveel mocht werken, door het fijne salaris haha.
Laatst bijgewerkt door 1234 op 06-09-14 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 22:19

Oh dat inderdaad, zodra er iets gebeurde wat uit het standaard ritueeltje viel was ik al helemaal vrolijk :+
Ik vond het echt robotwerk, en dan was het altijd leuk als er iets gebeurde. Een pak melk die viel was al het gesprek van de dag daar.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 22:24

hahah ja zodra ik de hele dag of fulltime werkte veranderde ik soms in een robot. Vreselijk :)) dan deed/zei ik echt rare dingen hihih. Die klanten dachten dan dat ik niet spoorde geloof ik. Gelukkig is dat nu ik maar zo weinig werk, niet meer zo :+

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 22:39

Inderdaad :') Ik liep wel eens vast.
"Goeiemiddag, wilt u het bonnetje?" Ohja, eerst nog afrekenen.
"Goeienavond!" Om 8 uur 'morgens.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 22:44

Jep hiero!
Heb een tussenjaar genomen, en werk nu semi fulltime bij de ah aan de kassa. Het is niet de meest ideale situatie maar voor nu is het een prima oplossing.
Vind het prima zo, heb fijne collegas en werk zon 20 tot 35 uur per week.
Gelukkig werk ik ook veel avonden(6 tot 10), dat is echt heel gezellig. Na 8 uur is t super rustig en word er wat geklets en ge auwehoert tussendoor, dat maakt t leuk haha
Laatst bijgewerkt door Equisync op 06-09-14 22:48, in het totaal 1 keer bewerkt

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 22:45

Marit schreef:

Ja dat dus :+ Of nadat ik al afgerekend heb en bonnetje heb gegeven, vragen of ze nog koopzegels willen. Of als ik al bezig ben met een klant, allang hallo gezegd heb, even afgeleid word en dan weer hallo zeg :+ :') En nog veel meer van dat soort achterlijke dingen :P volgens mij word ik echt gestoord als ik echt lange dagen werk hahah
Gelukkig ben ik niet de enige hahah

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 22:47

Ik werk niet fulltime aan de kassa maar zit er vaak zo'n 5 tot 6 uurtjes aan, en dan doe ik nog zo'n 5 a 6 uurtjes ander werk in de winkel. Nee als ik 10 7Up per dag aan de kassa moest zitten werd ik knetter gek.

Ik word vooral knetter van die zelfde flauwe grappen.... :+

Edit: op Facebook is er een leuke pagina over. :j

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 22:49

Ugh ja. "Behang je kamer er maar mee", "Hang ze maar boven je bed", "Ik krijg het toch niet terug van de belasting".

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 22:50

1234 schreef:
Marit schreef:

Ja dat dus :+ Of nadat ik al afgerekend heb en bonnetje heb gegeven, vragen of ze nog koopzegels willen. Of als ik al bezig ben met een klant, allang hallo gezegd heb, even afgeleid word en dan weer hallo zeg :+ :') En nog veel meer van dat soort achterlijke dingen :P volgens mij word ik echt gestoord als ik echt lange dagen werk hahah
Gelukkig ben ik niet de enige hahah

Ja dat heb ik ook wel eens xd
Wilt u het bonnetje ipv koopzegels xd
Of fijne avond zeggen om 8 uur s ochtends of andersom, fijne dag nog om half 10 s avonds enz xd

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 22:50

Marit schreef:

Dat soort dingen heb ik ook zo vaak. Merk echt duidelijk dat ik op de automatische piloot werk haha.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 22:52

Ja ik had soms dat ik ineens weer een soort van 'wakker' werd, en dan gewoon GEEN idee meer had wie ik ervoor had geholpen en hoeveel mensen dat waren. Dat was ook de reden dat ik op een gegeven moment het echt niet meer trok, ik ging soms letterlijk 'uit', in een soort slaapstand en dan had ik geen idee hoe ik al die mensen ervoor gewoon fatsoenlijk die winkel uit gekregen had :+ Best freaky.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 22:53

Marit schreef:
Ugh ja. "Behang je kamer er maar mee", "Hang ze maar boven je bed", "Ik krijg het toch niet terug van de belasting".

Oh daar let ik al niet eens meer op. Meestal geef ik gewoon een flauwe opmerking terug of lach een beetje schaapachtig xd

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 22:58

Marit schreef:

"Ik mag het toch niet komen terug brengen, toch? Of wel? Gooi hem dan maar weg." :\

Ik ben zo blij dat ik er van af ben.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 23:25

Ik werk ook achter de kassa alleen maar 12 uur.
Vind het wel leuk. Maar na een dag van 9 uur komt er niks sinnigs meer uit.
Wel wat afwisseling met mensen uit Duitsland en Engeland. Die je probeerd uit te leggen hoe de parkeer auto maat werkt dat je de kaart eerst moet activeren. Lukt niet altijd ik kab namelijk geen duits :P.
Laatst bijgewerkt door kosseh op 06-09-14 23:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 23:27

dancer_ schreef:
Marit schreef:

Dat soort dingen heb ik ook zo vaak. Merk echt duidelijk dat ik op de automatische piloot werk haha.

Wat ik welleens had; op een maandag zeggen; "fijn weekend!"

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-14 08:03

Zo wat zijn sommige negatief. :P

Moet heel eerlijk bekennen dat ik ook als partimer heb gewerkt bij de ah en idd ik vond het verschrikkelijk.

Nu werk ik in het dorp waar ik geboren en getogen ben en het is in die supermarkt echt gezellig werken. Nauwelijks vervelende klanten en gezien ik heel veel klanten ken komen er veel leuke gesprekjes op gang. :)

JodieR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-14 09:37

Marit schreef:

Als de eerste opmerking maken zeg ik meestal iets in de trant terug.. Mijn kamer is al helemaal vol, staat harstikke mooi, moet u ook proberen :) en dan natuurlijk met een brede glimlach

Ik werk gemiddeld 25u in de supermarkt, maar dan niet alleen kassa, maar ook servicebalie en slijterij..
Ik vind het echt leuk, probeer meestal ook een gevat antwoord terug te geven