Aangezien ik werkelijk een hekel heb aan oordopjes en slecht geluid, ben ik altijd met koptelefonen in de weer. Als mijn geluid niet goed is, of als iets niet lekker zit, kan ik niet goed naar mijn muziek luisteren. Daarom dit topic om er lekker over te praten en discussiëren.

Dus, welke hebben jullie, wat voor geluid geeft hij, en zijn jullie er tevreden over?
Ik heb eerst een paar keer de HD 201 van Sehnheiser gehad. Ik was daar erg tevreden over, zeker gezien de kwaliteit die je voor 25 euro kreeg. Helaas gingen bij mij er per jaar ongeveer 3 doorheen, aangezien ik katten heb. Als je hem dan één keer perongeluk laat liggen, is hij kapot.
Daarom ben ik ook opzoek gegaan naar iets wat én nog beter geluid had, én op Bluetooth werkte. Ik heb nu de Philips SHB 7000, en daar ben ik echt héél tevreden over. Je hebt op 15 meter afstand gewoon nog bereik, en het geluid is echt héél goed. Vooral de bas klinkt erg mooi. Ook heb je nooit meer gedoe met kapotte draadjes, of kapotte aansluitingen in je telefoon!
Dan is de kwaliteit van een Beats by Dr. Dre koptelefoon echt belachelijk voor die prijs
Een fijn zittende over-ear koptelefoon met ingebouwd uitschuifbaar microfoontje (voor het gamen
) Qua geluid prima voor muziek, maar kan me voorstellen dat een echte koptelefoon (dus geen headset) van dezelfde prijs (60 euro o.i.d.) beter is.
. Toen heb ik er 50 euro aan besteed, nu is hij 25 a 30 euro.