Wie kan mij redden, hopeloos opzoek naar blouse!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

nicolailover

Wie kan mij redden, hopeloos opzoek naar blouse!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 16:59

Alvast heel erg bedankt voor het lezen van mijn topic.

Aangezien de wasmachine kapot was, heeft iemand anders onze was gedaan. Heel fijn natuurlijk dat dit mogelijk was, alleen is er iets fout gegaan en nu zit mijn lievelingsblouse vol vlekken die er niet meer uitgaan :( . Nu zou ik deze blouse ontzettend graag opnieuw kopen alleen kan ik heb niet meer vinden. Ik weet precies hoe hij heet en van welk merk hij is. Het is namelijk de Image milani women blouse met de kleur neon peach van de jeans centre. Het probleem is dat deze blouse van een iets oudere collectie is, wel in het afgelopen jaar gekocht.

Het gaat om deze blouse: https://www.google.nl/search?q=blouse+i ... B480%3B640

Ik heb de jeans centre zelf gebeld en deze gaan kijken wat ze kunnen doen, maar ik ben er bang voor. Dus dacht ik misschien dat bokt mij kan helpen. Weet iemand waar ik deze nog zou kunnen kopen, of heeft iemand deze blouse thuis liggen in een goede staat die ik over zou kunnen nemen tegen een vergoeding natuurlijk. De maat die ik nu had was een xs, maar een s zou ook kunnen want die zou ik dan laten vermaken. Ik hoop dat iemand mij hierbij kan helpen.

Kaka

Re: Wie kan mij redden, hopeloos opzoek naar blouse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:04

Marktplaats al geprobeerd?

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:06

Ebay? zal ff voor je zoeken

nicolailover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-14 19:59

Marktplaats heb ik al op gekeken op verschillende zoektermen, maar heb hem niet gevonden.

Pippaimane:ebay heb ik nog niet gekeken, ben daar ook niet echt bekend mee. Bedankt dat je even voor me wilde kijken.