leercontract paardenhouder

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

TsarinaZ

leercontract paardenhouder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 16:37

*sorry als het hier niet echt goed staat*

Sinds afgelopen donderdag ben ik begonnen met leercontract paardenhouderij in syntra. dit bevalt me tot nu toe heel goed en ik wil dit zeker ook verder doen. maar met leercontract komt ook in eens de examens, de proeven en zo verder. mijn merrie is echt alles behalve klaar om examens en proeven mee te gaan rijden. iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen ? paard bij kopen is geen optie. en mijn paard verkopen om daar een ander van te kopen ook niet (zou trouwens ook niet genoeg zijn om een goed nieuw paard van te kopen)

alvast bedankt :j

Aeris

Re: leercontract paardenhouder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 16:39

Ik dacht dat Syntra ook schoolpaarden had?
Eventueel op de plaats waar je leercontract volgt eens luisteren, wie weet hebben zij wel een paard dat je voor de examens kan gebruiken.

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 16:50

Aeris schreef:
Ik dacht dat Syntra ook schoolpaarden had?
Eventueel op de plaats waar je leercontract volgt eens luisteren, wie weet hebben zij wel een paard dat je voor de examens kan gebruiken.

ja normaal wel (moet maandag pas voor de 1ste keer) maar die kun je gebruiken voor de diploma's maar niet genoeg mee oefenen denk ik. ach ik zal het eens vragen je weet maar nooit. :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 16:51

Niemand die nog een bijrijder zoekt voor zijn paard en die je ook toestemming geeft om hier je diploma's mee te behalen?

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-14 16:59

_mexx_lady_ schreef:
Niemand die nog een bijrijder zoekt voor zijn paard en die je ook toestemming geeft om hier je diploma's mee te behalen?

men verzorgpaard eventueel maar die is net 5 en we weten dus nog niet hoe dat allemaal gaat lopen. zal eens rondhoren in de buurt :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-14 17:00

Succes!