Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kimmie25501 schreef:Wij hebben maar een gebouw, maar over dat roken, bij ons roken heel veel mensen uit de onderbouw, maar amper uit de bovenbouw.
ponypret123 schreef:Kimmie25501 schreef:Wij hebben maar een gebouw, maar over dat roken, bij ons roken heel veel mensen uit de onderbouw, maar amper uit de bovenbouw.
Haha dat is appart! Bij ons ook wel uit de onderbouw hoor, maar bij de bovenbouw is iedereen ouders dus daar zeggen de docenten er ook niks van enz daar komt er allemaal rookt in je gezicht
ik ben niet zo van alle rokers zijn stom hahaha want iedereen probeert het wel eens
maar het is zo anders ineens
ik zit nu op de onderbouw met allemaal leeftijdsgenoten en jongeren, dat vind ik relaxt en voel me op mn gemak
.. of een grote deobus leegspuiten op die plek (en daarna hard rennen dat dan weer wel)
) Onwijs vervelend!
maar er zijn vast ook genoeg die niet in de weg lopen), het is geen grote school wat ik wel fijn vind en iedereen zit op hetzelfde niveau dus niemand is dom en niemand is een nerd. Ze noemen het een samenwerkingsverband, maar het is imo meer een bovenbouw van de christelijke school (ookal zijn er weinig leerlingen daadwerkelijk christelijk) waar wij ook gebruik van mogen maken. Niet dat het erg is, het is er heel gezellig
Vond het wel handig, zo zit iedereen een beetje bij denkniveau..