Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Murthul schreef:Inderdaad, en mocht het wel een match zijn, zijn je zorgen weg en weet verder niemand er wat van, dat je er twijfels over gehad hebt.Wat je zou kunnen doen is een test, ik heb daar geen ervaring mee, maar voor zover ik weet is een (hoofd)haar van je vader+een van jou genoeg om te onderzoeken of jullie genetisch een match zijn.

want je moet voor hoofdhaar namelijk haar MET haarzakjes hebben. anders is het onmogelijk om daar DNA te vinden. estja schreef:Maar Delphi TS is rond de dertig. Was het in die tijd ook al zo dat je kon kiezen of een kind de achternaam van vader of moeder kreeg? Ik dacht dat dit pas iets van de laatste jaren is maar dat weet ik niet zeker. Is er een ambtenaar van de Burgerlijke Stand in de zaal?
Cassidy schreef:Wat maakt een vader een echte vader? Is dat degene die het zaad levert waar je uit bent ontstaan? Of is het de man die, als je ziek was, aan je bed heeft gezeten, die je heeft leren fietsen, waar je heen kon met je wiskundige problemen als je dingen op school niet snapte?
Stel dat je vader je biologische vader niet zou zijn. Wat zou dat met je doen?