Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
MarlindeRooz schreef:Waar kom je trouwens voor in dit filmpje? Ik zie alleen een meisje bij robert ten brink staan.

Deetjeeuh schreef:MarlindeRooz schreef:Waar kom je trouwens voor in dit filmpje? Ik zie alleen een meisje bij robert ten brink staan.
Wellicht is ze dat?
Verder, ik zou niet weten wat je allemaal kan doen. Inderdaad wat Happinez zegt, maar meer niet vrees ik. Verder lijkt het me niet zo'n héle grote ramp, of heb ik het mis?

liedje89 schreef:Maar wat denk je dan precies dat werkgevers denken als ze dit filmpje van jou per enorme toeval vinden, iedereen ziet toch dat dit hardstikke nep is?
Imo heeft dit niet zoveel met privacy te maken, je bent er immers toch zelf mee akkoord gegaan dat je gefilmd werd en had kunnen weten dat ieder fragment dat ze daar filmen in willekeurige volgorde in bijv promotie filmpjes ed kunnen komen, nu is het toevallig een parodie waar hij in is geplakt maar imo maakt dat de situatie wat betreft jou niet heel anders.
purny schreef:Ik heb HGT toestemming gegeven om te filmen, moet je je voorstellen: Jij bent bijvoorbeeld gefilmd door RTL en ineens kom je op een andere zender. En op youtube. Het gaat mij om het feit dat ik zonder toestemming ben gedemonteerd in dit filmpje en dat ik er letterlijk ziek van ben omdat dit niet iets is wat ik wil. Wat nou als ik gemeenteraadslid was van de PVV ofzo... Toestemming of niet, ik vind dit inbreuk.
purny schreef:Ik heb even een mail gestuurd.. het filmpje is verwijderd!