Wat zijn de kosten? (NPO plus)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Arrabel

Wat zijn de kosten? (NPO plus)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-14 13:23

Tegenwoordig kan je films alleen nog maar bekijken bij NPO plus.
Dan moet je je eerst registreren en dan betaal je een "vast bedrag" per maand.
Maar wat is dat bedrag dan?
Dat kan ik nergens vinden, niemand gaat zich toch inschrijven als je niet eens weet wat het kost?
Of ben ik nou zo kippig en lees ik overheen?

Citaat:
Welkom bij NPO Plus
NPO Plus, dat is het tv-aanbod van de Nederlandse Publieke Omroep in hoge kwaliteit en zonder reclame. De plek waar series en films langer beschikbaar zijn dan op NPO Uitzending Gemist.

NPO Plus is onderdeel van NLziet, een unieke samenwerking tussen SBS, RTL en de NPO waarin online tv-kijken nog leuker en makkelijker wordt gemaakt. Met een abonnement op NLziet krijg je toegang tot het grootste en meest actuele aanbod van de Nederlandse televisie. Voor een vast bedrag per maand kun je kijken wat en wanneer je wil. Van de programma’s van Nederland 1, 2 en 3, RTL 4, 5, 7 en 8 tot SBS 6 Net 5 en Veronica. Wil je meer weten over NLziet en gratis kennismaken? Dat kan nu!

Bron: http://www.npoplus.nl/login

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:24

Citaat:
Wat kost het?

De eerste maand NLziet is helemaal gratis. Ben je overtuigd door het enorme reclamevrije aanbod en de vrijheid om te kijken wanneer het jou uitkomt? Dan blijf je van NLziet genieten voor maar €7,95 p/mnd. En je kunt op elk moment opzeggen, want je zit nergens aan vast. Dus proberen maar!

Bovenin op NL Ziet, dan in de balk naar Meer > wat kost het?

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-14 13:25

Dankje Keet, ik kon het niet vinden.
Dat word hem dus niet voor mij, ik ga geen €7,95 betalen om af en toe een film te kijken.
Stom dat tegenwoordig alles geld gaat kosten |(

Keet

Re: Wat zijn de kosten? (NPO plus)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:28

Nou ja, meeste is natuurlijk "gratis" op tv te zien ;) althans van hetgene dat NLziet aanbied.
Wellicht is het dan een betere investering om te kijken naar een opname apparaat? Dat je ze opneemt en de reclame doorspoelt?

Arrabel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-14 13:33

Heb ik al ;) Interactieve tv van KPN.
Maar ik ben nou eenmaal gek op Nederlandse films en die zijn niet heel vaak op tv.
Daarom keek ik ze altijd graag terug bij uitzending gemist maar dat kan nu dus niet meer.

eenitraM

Re: Wat zijn de kosten? (NPO plus)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:36

Der zijn zat gratis sites waar ook Nederlandse films worden aangeboden. Alleen daar mag niet openbaar over gesproken worden op Bokt. :x

Goed zoeken!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 13:41

Arrabel schreef:
Heb ik al ;) Interactieve tv van KPN.
Maar ik ben nou eenmaal gek op Nederlandse films en die zijn niet heel vaak op tv.
Daarom keek ik ze altijd graag terug bij uitzending gemist maar dat kan nu dus niet meer.

ja kan nog wel, alleen moet je binnen 10 dagen terugkijken omdat het anders er al weer af is.

Ik zou dan toch eerder gaan voor iets als Netflix trouwens. Staan ook gewoon veel nederlandse films op en kost volgens mij rond het zelfde bedrag per maand en dan heb je ook nog series e.d. De eerste maand is ook gratis.
Maar pin me er niet op vast want Netflix uitzoeken en eventueel activeren staat nog op mijn to do list ;)