Heb je alles voor elkaar...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Heb je alles voor elkaar...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 17:19

...Krijg je opeens van die hele vervelende kriebels in je buik... -O- *\o/* -O- }:0

Nadat vorig jaar de boel als een soort kaartenhuis in elkaar is gestort (relatie voorbij, werkproblemen, sportstop, etc etc etc... Zien we daar een depressie? Jawellll!) besloot ik dat ik in 2014 het rustig aan zou doen, niks geen vastigheid, totaal absoluut helemaal niet verliefd worden, beetje flirten hier en daar en daarna weer heel hard wegrennen. Waarom? Scheelt hartzeer en hey, als je zelf na alle ellende toch weer aardig goed en stevig op de benen staat: Who needs a guy anyway if you have Tarzan. :Y)

....Ja.... Ik ben dus eigenlijk gewoon báng voor alles wat lijkt op 'relatie'. :+

En toen kwam hij.... Tijdens WK voetbal kijken in de soos wandelde hij binnen. In eerste instantie dacht ik 'hmm... interessant'. Geen typische mooiboy zoals ik als vermaak een beetje aan het daten was, maar gewoon een nuchtere, stoere vent (maar wel erg mijn type :D) . Nadeel: Grensgevalletje Drenthe-Friesland. :') Oh... En dat hij mijn ex kent via sport is ook niet zo heel erg handig.
(dat meneer paardrijd, meedoet aan survivalruns en erg sportief is zijn wel hele fijne plussen :)) Ik herken mijn eigen in dat straatje :+)

Terug naar het 'vrijheid blijheid' statement: Meneer uit het hoofd gezet en verder met 'vrijheid blijheid'. Wel zo makkelijk. :+

Tot afgelopen zaterdag: BBQ bij de soos. Hij was daar ook. En opeens was die blok beton in mijn buik sinds dat het uit ging met mijn ex een beetje troebel... Ook voelde ik hier en daar opeens een kriebel. Problemen := Want het jaar is nog niet voorbij, kriebels kunnen ook net zo hard veranderen in pijn en stoere ik die alles wel in haar eentje red voelt zich opeens wel heel erg klein.

Maar wel erg leuk gekletst. Beetje ouwehoeren. Verder niks gebeurd... Alleen: En NU??? De ervaring leert dat ik vaak een eerste stap moet zetten. Maarja.... Ik weet absoluut niet hoe :')
('Ja hoi, ik vind je leuk, daten?' :+ )

Contact mogelijkheden: Facebook. En gezamenlijke vrienden. (die voorlopig even niet betrekken _O- )

Een oplossing voor die hele vervelende kriebel, die stomme grijns op mijn smoel en die blik in mijn ogen mogen overigens ook worden aangeleverd :+

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:22

Weinig tips, maar je kunt heel leuk schrijven :D!!!

Maar hoe reageert hij op jou? Heb je met hem gesproken of echt blikken uitgewisseld?

Anoniem

Re: Heb je alles voor elkaar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:23

:)) Superleuk toch juist Ali!

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:26

Gewoon gesprekje aanknopen meid!
Niet gelijk boem daten en baby's, want daar schrikken ze van. Misschien vragen of hij ook naar een feest gaat wat daar is, heb je weer even gespreksstof!

Jongens zijn ook maar mensen (ja echt waar!) dus misschien is ie wel bang dat JIJ hem niet leuk vindt!

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:29

Ik lig in een deuk _O- Wat heb je dat geweldig onder woorden gebracht !

Tips heb ik niet echt voor je, ik ben zelf zo'n kluns in dat soort '' zaken '' ... bij gevolg weet ik niks meer en durf ik ook niks meer :')

Floemii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:32

Haha wat heb je je situatie leuk beschreven
Tja eerste stap zetten is altijd spannend. volgende keer als ie in de soos is gewoon vragen of hij keertje buiten de soos om een drankje met je wilt drinken!

En als oplossing voor die stomme grijns en blik in je ogen...
De ouderwetse papieren boterhamzak op je kop zetten :Y)

Veel succes en plezier ermee!

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:32

Maar wat is er mis met gevalletje drenthe friesland dan? :) Juist leuk, weer eens wat anders dan gevalletje amsterdam kak toch?

Franciee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:35

Geweldig verwoord _O- Maareh waarom kan een facebook-vriendenverzoek niet gewoon? Mijn vriend begon toen zelf tegen mij te praten ;)

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:35

Jeeeee wat herkenbaar :+ was zelf na mijn vorige relatie zo'n "ik blijf single en onafhankelijk van mannen" gevalletje. Niet van plan me nog ergens in te storten en toen kwam mijn huidige vriend dus even roet in het eten gooien :')

Over die eerste stap kan ik je niet veel tips geven. Die heeft vriendlief lekker zelf mogen zetten :Y)
Veel succes nog!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:39

Klinkt wel heel cool. :D

ano0uk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:42

Leuk geschreven!
Snap heel goed dat je denkt, flirten maar niet verder!
Toch kun je pas weten of ze echt echt echt leuk zijn als je ze beter leert kennen dan dat ;)

LauraSaskia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:43

Gewoon facebooken!

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:47

Leuk! Ennuh, waar ga je harder van schrikken, als ie ja zegt als je hem vraagt of als ie nee zegt als je hem vraagt. En anders kijken of ie zelf zo snugger is om op zo'n leuke meid als jij (sorry, voor deze keer mag ik wel even speculeren, toch?) afstapt.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:52

Ik persoonlijk zou niet de eerste stap zetten maar eens rustig afwachten of er iets van zijn kant komt.
Als mannen zelf geen innitatief nemen dan geloof ik niet dat ze echt geintresseerd zijn, wat de reden daarvan ook is.

Maar wel heel leuk geschreven en succes!

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 17:54

Ow heerlijk zon topic! <3

ik zou hem ook facebooken :D

Florenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 19:53

Heerlijk Winged *\o/*

Ik herken mezelf volledig in je verhaal, met het verschil dat het met mij nog een gradatie erger gesteld was :o (4 jaar vrijgezel, totally fine met een flirt her en der, maar bij alles wat verder dreigde te gaan had ik de neiging om me om te draaien en schreeuwend weg te rennen).
Tot begin dit jaar. Trainer waar ik sport was plots weer vrijgezel. Ook daar, niet de typische mooiboy waar de flirts algemeen naartoe gaan, maar wel een heel stoere, mannelijke vent. De fijne plussen van dezelfde interesses (crossfit, olympic lifting, klimmen, outdoor sporten, survivallen) zaten er ook bij. En zeg nou zelf, hoe vaak kom je iemand interessants tegen, die dan ook nog eens in exact diezelfde dingen geïnteresseerd is....

Begin je de overeenkomsten te zien? :+

Soit.
Ik heb hem toegevoegd op facebook, heel onschuldig gesprekje begonnen, gesprek subtiel in de richting van relatie gebracht, waarbij ik dan ook heel dubbel heb laten vallen dat ik wel echt een man nodig heb die't initiatief durft en wil nemen, dat ik niet degene wil zijn die de eerste stap zet (ik kan redelijk dominant zijn, redelijk sturend in een relatie, en ik wil dat echt vermijden. Ik wil geen vent die zich door mij laat doen. Ik wil mezelf de vrouw in de relatie voelen, niet de man. Dus kijk, ik zoek een man die mannelijk genoeg is om mij mee uit te vragen).
Et voila, mijn subtiele hint heeft gewerkt. Weekje later (en redelijk wat facebookgesprekjes) heeft hij me mee op date gevraagd, ondertussen zijn we 6 maanden samen en ik zou niet beter kunnen wensen....

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 22:28

AustriaTrick schreef:
Maar wat is er mis met gevalletje drenthe friesland dan? :) Juist leuk, weer eens wat anders dan gevalletje amsterdam kak toch?

Haha ik ben zelf een Drentse ;)

Gezien hij zaterdag zat te klieren dat hij wel een keer mee ging beasten (krachtraining) als ik mee ging naar karate heb ik hem maar gevraagd wanneer hij mee gaat beasten. Of dat we eerst eens een keer wat gaan drinken....

Fingers crossed....

(duikt weg in een heeeel heeel heeeeel zwart hoekje)

Horseland93

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 22:33

Aah joh, tegenwoordig is het heeeeel normaal als je de vriend van je baas via de broer van pietje op zijn nichtje haar feestje, via liesje toevoegd, omdat je toevallig een keer hallo hebt gezegd... :+ :P

So why not, Just try before you die ... +:)+

Bonnyyyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 22:33

Leukk ts!!
Ik ben wel erg benieuwd wie het is, aangezien ik zelf ook survivalruns loop!!

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 22:35

:D
Ik moest meteen denken aan de quote op onderstaande foto ;)
Afbeelding

Ik ben benieuwd en hoop dat je nu gewoon weer lekker kunt gaan genieten van de leuke kanten van een vriendje :P

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 22:40

Hahha Mick :))

Nou uuhm... It looks like there is gonna be a date :oo

*\o/*

*bibber*

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 22:41

+:)+ Have fun!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 22:43

Grote vraag is alleen 'wanneer'.....

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 22:47

Die moet je dan niet hier stellen maar daar :D.

Klinkt helemaal leuk.

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 22:48

Zo snel mogelijk natuurlijk!!!