Microsoft Outlook - Hoe uitloggen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Microsoft Outlook - Hoe uitloggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 22:12

Hoi,

Ik wilde net mijn microsoft outlook op mijn laptop eens proberen. Lijkt me veel fijner dat je gewoon een pingeltje op je lap krijgt dat je mail hebt. :D
Maar ik snap er helemaal niks van, ik klikte er op en scheen dat ik al ingelogd was, maar mijn hele inbox is leeg en gezien op mijn reguliere email adres zo'n 1800 mails staat, is het dus niet gekoppeld. Ik heb dus geen idee welk mail adres dit is... Als oplossing kwam ik met: Uitloggen en dan nieuw email account maken! :D

Maar ik heb geen idee waar ik mij moet uitloggen. Werkt iemand met dit programma en kan iemand mij hier wat over vertellen?

Afbeelding

Quad

Re: Microsoft Outlook - Hoe uitloggen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:37

Verwijder gewoon je account, kan je vinden bij de instellingen, welke office versie heb je?

Download en installeer daarna eerst de Microsoft office outlook connector: http://www.microsoft.com/nl-nl/download ... x?id=24677

Start outlook op, hij vraagt misschien of je een hotmail of outlook account wilt toevoegen, anders kan je dat doen bij het account gedeelte, account toevoegen.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 22:49

Ik weet niet eens hoe ik hem moet verwijderen. :') Ik zie echt nergens zo'n knop staan!
Het is 2007.

Quad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:54