weekje manloos voor het eerst in ...20 jaar

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Isabonny

weekje manloos voor het eerst in ...20 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 21:29

-O- Ik weet, ik ben de enige niet, bij anderen is het vaak gewone koek, maar als je altijd 's avonds lekker samen eet, rondje wandelt met de hond en daarna gezellig koffiedrinkt, en dan op de bank tegen hem aankruipt, dan is het opeens heel stil en rustig zonder man in huis :P . Al staat op de achtergrond de TV aan in de kamer, omdat onze 15-jarige dochter daar zit te kijken en staat de radio in de keuken (te hard) aan.

Zometeen alleen in bed kruipen vind ik nog het ergste. Misschien dat ik de hond maar meeneem :D .

Manlief is dus een weekje mountainbiken in ZuidTirol/Italie en is vanmorgen vroeg vertrokken.
Ben dus extra lang blijven slapen om al 1 dag wat vlugger om te laten gaan.
Voel me een beetje zielig :D .Pffff, ik mis hem nu al <3 .

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 21:43

en alsof hij het aanvoelde....prompt krijg ik een berichtje via facebook of ik online ben <3 .

Maflinger_S

Re: weekje manloos voor het eerst in ...20 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:46

Echte liefde ... Gelukkig heel herkenbaar.

Je kan het :D.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:46

Leuke dingen doen met je dochter? :D

En wat lief van dat berichtje!

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:51

Ooohh ik weet precies hoe je je voelt op dit moment haha :*

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:55

Klinkt bekend, mijn hubbie is regelmatig een paar dagen op pad voor zijn werk en ik vind dat ook erg ongezellig, al heb ik twee meiden thuis. Lief berichtje op FB!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:57

Inderdaad, quality time voor jou en je dochter! Die moet vast weer naar school, maar wacht haar op met thee en lekkers, ga een middagje shoppen, op koopavond in de stad wat lekkers drinken. Vind ze vast leuk, en jij ook? :D

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 21:57

MarlindeRooz schreef:

Dochter moet gewoon naar school komende week, en ik werken...gelukkig. Maar dan nog zijn het de avonden he...dan maar wat meer bokken komende week :+ .

Poiuytrewq schreef:

Ja? zit je in hetzelfde schuitje? Gedeelde smart is halve smart, toch?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 21:58

Rubber_Duck schreef:
Inderdaad, quality time voor jou en je dochter! Die moet vast weer naar school, maar wacht haar op met thee en lekkers, ga een middagje shoppen, op koopavond in de stad wat lekkers drinken. Vind ze vast leuk, en jij ook? :D

Als haar man dan weer thuis is, vraagt je dochter; "paps wanneer ga je weer weg" :))

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 22:01

MarlindeRooz schreef:
Rubber_Duck schreef:

Als haar man dan weer thuis is, vraagt je dochter; "paps wanneer ga je weer weg" :))

Vandaag was ze niet in beweging te krijgen...tieners he }:0 .
Ik had haar gevraagd of ze mee naar een jaarmarkt wilde een dorp verderop, maar neuh, daar had ze geen zin in. Heeft tot na het avondeten in de pyama gezeten en omdat ik haar vroeg om mee te gaan wandelen met de hond, heeft ze zich uiteindelijk dan toch maar eens aangekleed.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:03

Isabonny schreef:
MarlindeRooz schreef:

Dochter moet gewoon naar school komende week, en ik werken...gelukkig. Maar dan nog zijn het de avonden he...dan maar wat meer bokken komende week :+ .

Poiuytrewq schreef:

Ja? zit je in hetzelfde schuitje? Gedeelde smart is halve smart, toch?

Jup haha. Maar vermaak me wel hoor, heb ook een kindje (4,5 maand) en genoeg te doen thuis. Maar is het is zo kaal in huis en in bed -O-

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 22:07

het is trouwens niet zo, dat mijn man nog nooit zonder mij is weggeweest of ik zonder hem.
Vroeger ging hij eens per jaar met de motor een 4-daagse toerrit rijden. Ik ging met hemelvaart wel eens op ruiterkamp met mijn paard. Maar het is nog nooit een hele week geweest.
Na ja, maar flink hard werken deze week, dan vliegt de tijd wat vlugger voorbij hoop ik. Komend weekend help ik de plaatselijke rijvereniging met hun jaarlijkse smulrit. Dan sta ik bij een stopplaats en rijdt mijn dochter met haar nicht mee. Dan hoef ik me de zondag in elk geval niet te vervelen.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:41

Hoewel mijn vriend wel vaker weggaat, herken ik je gevoel heel goed hoor. Echter hebben wij geen kinderen, dus alleen is ook gewoon alleen.
Ik mis hem dan echt vreselijk :o Ook al is hij maar 1 dag weg.

De TV staat doelloos aan, terwijl ik op de laptop zit. Geen één programma waar ik anders praktisch voor thuis zou blijven is dan leuk :+ Ben vreselijk onrustig en meestal ga ik dus ook de deur uit, bij mijn ouders of een vriendin langs. Maar de laatste tijd vind ik dat ik, met mijn hele 31 jaar :+ , weleens wat flinker mag worden en dus gewoon thuis moet blijven en netjes moet gaan slapen als ik alleen ben.
Meestal lig ik dan namelijk ook gewoon de hele nacht wakker (klein traumaatje versterkt dat :o )

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:44

Hé gadsie Sakkia...

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:46

Nee joh zo erg is het niet hoor :+ Tis een mindset :j Die anders moet, dat dan weer wel :+

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 22:46

hahahah herkenbaar.
Een tijdje terug moest mijn man voor zijn werk in de kost.
Oke was dan wel weer het weekend thuis, maar we waren het beide na een paar weken al goed zat hahaha.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 23:04

Zo, ik ga mijn koude bed maar eens op zoeken.....alleen.....eenzaam......geen man om mijn koude voeten en handen bij te steken (pruillip) :P

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:06

Ach een weekje... Hoofd omhoog en even uitzitten toch?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:08

Je woont in Zuid Limburg, ik kan wel op de koffie komen! Over paardjes praten. :D

Ik heb laatst één nacht zonder kerel moeten doorstaan, heel raar. Gelukkig lag een vriendin naast me als troost. En drie honden. :')

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:08

Heb er geen last van als wederhelft er niet is . Of ik ben weg zonder hem .
Maar kan me wel goed voorstellen dat je het niet fijn vindt alleen ...
Sterkte de komende week

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:47

Mijn vent komt morgen avond weer thuis na 5 dagen Zwitserland. Ben erg blij dat hij weer terug is dan.

Moet wel zeggen dat het me alles meegevallen is :j hij is in onze 7 jaar samen nooit langer weggeweest dan een weekendje dus dit was eerst ook wel even wennen, maar ik heb flink opgeruimd thuis, dingen schoon gemaakt die er anders bij bleven en gezellig 3 dagen bij mn ouders gegeten haha. En ik moest ook nog gewoon werken 3 vd 5 dagen :)

Alleen dat alleen in bed liggen en dan alleen weer wakker worden is niet tof

xGoldenHero

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 00:01

Ik begrijp je maar al te goed. Kerel van mij ben ik het van gewend dat ik hem regelmatig een week moet missen. Zo is het al vanaf dat we verkering kregen!
Wij hebben ook geen kids en nog geen hond dus ik ben echt gewoon helemaal alleen thuis in dit grote huis.

Maar Ag, ik werk gewoon en dan gaat het wel snel. Optijd naar bed helpt! En een groot kussen op zijn plek en dat zijn pyama aantrekken hihihi

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 00:23

Heerlijk toch! Ik kan er van genieten! Ben op het moment ook alleen thuis, vriend is zijn familie in Portugal aan het bezoeken. Het enige nadeel is de jaloezie als ik het weerbericht van daar bekijk, en zie dat ze daar met 35 graden volle zon zitten.

Je zult zien, die week is zo over. Nu heb je lekker het huis alleen, je kan doen wat je wil, het bed is opeens een stuk groter, je eet wanneer je wilt, je kunt lekker in bed een boek lezen zonder de ander te storen, etc. etc. Maar het allerleukste is toch wel het weerzien, dan voel je goed wat je gemist hebt en dat het toch wel fijn is om samen te zijn.

R12312

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 00:36

Ik ben geen representatief voorbeeld, want ik vond het heerlijk als mijn ex een dagje weg was, daarom is t denk ik mijn ex :D

Mijn moeder riep altijd dat ze het heerlijk vond als haar man een weekje ging skieen, maar toen wij niet meer thuis woonde, kwam toch t verzoek om dagelijks in ieder geval te komen eten, zo vreselijk vond ze het!

Ik vind het eigenlijk wel erg schattig! Echte liefde!

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 00:59

Ik kom net terug van een week vakantie zonder vriendlief. Al drie jaar lang 's nachts tegen hem aankruipen en ineens een week alleen was wel even wennen :')
Maar ja eerlijk is eerlijk mijn vakantie was onwijs leuk en een keer geen elleboog tegen mijn hoofdof rug in mijn slaap was toch wel fijn! Nu ben ik alweer bezig ellebogen te verplaatsen vanhem :))
Dus probeer het positief te zien!