ervaringen met sportwagen rijden of circuit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

ervaringen met sportwagen rijden of circuit?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-14 20:03

Hallo allemaal,

graag zou ik mijn vriend een van de twee cadeau doen, maar ik wil er liever niet meer dan 150 aan kwijt zijn. Ik zie heel veel websites op internet, maar ik kan weinig reviews vinden. Sommige hebben enkel mobiele nummers of soms wel een adres, maar ik weet echt niet welke er betrouwbaar zijn. Straks sta je ergens en komt er niemand -O- Heeft iemand ervaring met een van beide?

ista

Re: ervaringen met sportwagen rijden of circuit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:33

Traffic Control via Vakantieveilingen. Manlief heeft daar voor een erg leuk bedragje 20 minuten Ferrari gereden op de openbare weg!

Nou, ik merk het positieve effect van deze verrassing nu nog! (is alweer een jaar geleden...) :D

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-14 23:39

Ik weet dat mijn vriend ooit (voordat ik in beeld was :))) eens op het circuit in Assen heeft gereden tijdens - geloof ik - de 'Viva Italia' (dat is een dag die ze daar volgens mij jaarlijks organiseren voor Italiaanse auto's etc.) Dat was wel met zijn eigen auto overigens. Geen idee hoe duur dat was, maar het zal vast niet de wereld gekost hebben, zeker niet meer dan 150 euro als ik het enigszins goed kan inschatten. En hij heeft het er nu nog steeds over :') Er zal daar vast wel vaker de mogelijkheid toe zijn om tijdens zo'n dag zelf mee te doen :)

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 09:46

Bedankt voor de reacties. Over traffic control lees ik heel veel negatieve dingen over afspraken die constant worden afzegt dus ik weet niet of dat iets is.

Tomos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 10:05

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 12:47

Via Assen en Zandvoort circuits kun je dingen boeken, of er zijn bedrijven bij aangesloten welke dat doen! :)

Tamara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 15:11

Ik heb zelf een hele dag mogen rond scheuren op het circuit van Zandvoort. Heb toen in een aantal verschillende auto's mogen rijden. Was erg gaaf. Dit was via http://raceplanet.nl

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-14 12:28

Ik heb bijzonder slechte ervaringen met Traffic Control. Ik heb mijn broertje een keer een slipcursus cadeau gedaan. Niet via vakantieveilingen oid. Het zou een cursus van een hele dag zijn en als afsluiting had ik offroad rijden bijgeboekt.
Het bleek een "cursusje" van een uur te zijn waarbij ze met zijn vieren in een auto zaten en broer één keer mocht rijden en het offroad rijden was volgeboekt. Ik heb geen geld terug gekregen en over compensatie praten was niet mogelijk. Bijzonder onvriendelijke mensen en de kwaliteit van de slipcursus was dramatisch slecht.