Ik word er met de dag onrustiger van; ISIS.
Nu las ik weer dat ze Portugal en Spanje willen. Hoelang duurt het nog voor ze ons willen? Ik ben doodsbang. Als ze hier zijn pleeg ik liever gelijk zelfmoord samen met mijn dierbaren. Ik wil niet in hun handen vallen. Help me! Ik word hier helemaal gek van. En alles op het nieuw, de kranten... Ik moet gewoon stoppen met het nieuws kijken en niet meer in de krant kijken. Nu zijn ze wéér op het nieuws bezig en ik probeer niet te kijken, maar mijn ouders kijken. Heeft iemand enig idee hoe ik hiervanaf kan komen... het is zo naar wat wij mensen elkaar aandoen. Ik krijg er hele erge buikkrampen van. Ik dacht dat het alleen daar in het oosten was. Waarom zien mensen nou niet gewoon in, dat ze met uitroeien bezig zijn... Ik word alleen maar gekker van dit topic schrijven, dus ik hoop op een antwoord!
groetjes,
Jolijn
Als ze Europa binnen vallen zou dat wel eens het laatste kunnen zijn wat ze gedaan hebben. Wij staan als kikkerlandje niet alleen hoor, de VN en de NAVO houden dat goed in de gaten
) om heel de IS is het toch? uit te schakelen. daar kunnen ze rotzooien maar ze komen echt niet aan eu/amerika