. Ik hou van warme kleuren en hij van frisse kleuren. Nu zijn we op zoek naar een soort middenweg die we beiden leuk vinden. M'n vriend wilde de muren wit en de deurposten en deuren in een lichte kleur (licht-blauw/groen/geel/paars)
Mij leek de muren lichtbruinig en de deurposten ed wit wel wat. Of bijvoorbeeld de deuren wit of beige en dan in woonkamer 1 muur een wat fellere kleur (nog niet echt een idee wat mooi kan zijn)
Overigens zou ik het liefst bruin of grijs gebruiken, maar dit vind hij helemaal niks..
Wie heeft er goede tips?
Het is overigens een klein huisje, dus lichte kleuren zijn wel beter. Daarnaast zitten er vrij veel deuren in dus dit kan ook wel wat uitmaken bij de kleurkeuze hiervoor. Ik weet dat het lastig is zonder foto's, maar deze plaats ik liever niet.
Ik heb ook al op google plaatjes enzo gekeken, ook samen een beetje, maar ik/we komen er nog niet echt uit. En misschien kunnen we op deze manier nog wel wat nuttige tips krijgen
.
Nu vriend nog overhalen dat dat echt niet mooi is
). Laat staan als je dat nog een keer over moet doen omdat de niet-neutrale kleur toch niet bevalt?