Ik knap zoooo snel af op iets of iemand.. Tenzij ik écht heel verliefd ben, dan maakt het me allemaal geen drol uit

Zoals nu ook.. Ik heb iemand leren kennen via internet.. Nu een week contact ongeveer. Allemaal leuk en aardig, maar nu sinds 2 dagen is ie wel heel erg op zn gemakje.. En veel losser qua doen en laten.. En ik merk gewoon dat ik sinds gister aan het afknappen ben..
Terwijl ik begin van de week nog heel positief was!
Waarom ik afgeknapt ben? Hij stuurde een foto waarvan ik dacht.. Why?????!! Hij kwam net uit de douche, en stuurde een foto van zn hoofd en deel van zn (boven)lichaam. (Overduidelijk dat hij zn borstkas even wou laten zien) en deze was nou niet zo geweldig dat je dacht: Jaaa thank you!!
No... En hij staat daar sws raar op.. Hij appt de g*dganse dag door.. Stuurt de hele tijd foto's, en wil de hele tijd foto's van mij. En hij kan nu al geen genoeg van me krijgen zegt ie. (We hebben elkaar nog nooit gezien..) Ik ben daar echt veeel nuchterder in... Eerst elkaar maar eens zien, en dan zie ik wel of ik (toekomstige) vlinders voel ja of nee..
En... Hij heeft zn account op die datingsite al verwijderd.. 'Hij had tenslotte mij al' (Ik weet van niks!
) Menig vrouw hoopt dit te vinden.. Een man die zou pats boem account opgeeft voor jou, en iemand die de hé-le dag appt, en jou aandacht geeft. Maar ik dus niet..
Ik merk echt gewoon dat ik hem weer steeds iets minder leuk ga vinden dan begin deze week haha..
Hebben meer bokkers dit? Of ben ik zeldzaam?
Ik zou daar ook niet blij van worden
ik vind 'klevers' creepy en ook klef gedoe (constant aan je zitten e.d.) nope. Hoeft van mij niet.

mits binnen een uur gedaan uiteraard, haha