je kent het wel, je plaats iets om marktplaats om te verkopen en wacht vol ongeduld op een email met iemand die het product wil kopen en JAAA daar is je mail. Niet zomaar een mail, je kent ze van die rare mailtjes. Als ik zoiets hoor van andere mensen denk ik altijd: het moet je maar overkomen. En jep, today was the day
Waar sommige mensen zich toch mee bezig houden... Maar ik heb er wel smakelijk om moeten lachen
"Hierbij een kort fantasieverhaaltje.
Je staat bij de ICI Paris te wachten. Er is even niemand aanwezig en je wacht op de medewerkster. Je ziet er perfect en s/xy uit zoals altijd. Dan kom ik eraan lopen en ik smeek om je hulp. Ik ben heel klein geworden zoals in de film Honey i shrunk the kids. slechts 3cm!
Je kijkt heel arrogant naar beneden en daarna stamp je heel snel op me met 1 van je s/xy hakken. Als je ziet dat er bijna niets meer van me over is lach je gemeen. Je smeert me nog even extra uit over de winkelvloer. Daarna komt de verkoopster eraan lopen en vraagt wat er is gebeurd. Je zegt tegen haar vol trots dat je een loser hebt verpletterd. Beiden lachen jullie hard om vervolgens dure parfum voor jou uit te gaan zoeken."
Nouja, dat persoon in kwestie zichzelf al een loser noemt wijst toch wel op een beetje zelfkennis.
Wie heeft nogal zoiets meegemaakt?