Ik zat net op Facebook en kwam op mijn tijdlijn een geluidsfragment tegen van SlamFM. Hierin is ene Lisa op de radio te horen die vertelt dat ze een lingeriesetje heeft gekocht omdat ze 3 maanden samen is met haar vriend. Net op het moment dat de presentatoren haar nog wat willen vragen, is ze al weg want vriendlief komt thuis. En je raad het al.. ze is vergeten de telefoon op te hangen en heel Nederland kan meegenieten van hun nogal luidruchtige 'momentje'.
SlamFM vond het háár verantwoordelijkheid om wel of niet op te hangen, en zeggen dat niemand haar zal herkennen omdat haar achternaam, woonplaats e.d. niet bekend is. Zij baalt en is natuurlijk boos en vindt dat SlamFM op heeft moeten hangen.
Ik vind zelf dat SlamFM te ver is gegaan met het geheel uitzenden van het moment en wachten totdat Lisa er zelf achter komt dat ze niet heeft opgehangen, ik bedoel, in het begin weet iedereen al hoe laat het is en gun je die arme meid, hoe dom ook, toch haar privacy?
Nu, wat is jullie mening hierover?
Dit is het geluidsfragment
Ik ken mensen die wel eens mee hebben gedaan aan een soort zelfde geluidsfragment. Waarop haar vriendin erachter komt dat hij een afspraakje maakt en flirt met een andere dame.