onbekende foutmelding

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

thirteenn

onbekende foutmelding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 20:04

ik heb een tijdje terug geprobeerd de printer van thuis op mijn laptop te installeren. Toen kreeg ik continu een foutmelding. Ik heb het toen maar opgegeven want het gebeurd alleen als ik een printer wil installeren. Maar nu hebben we een nieuwe printer die ik moet installeren, maar weer de zelfde vervelende foutmelding waardoor ik ook niet verder kan.

Afbeelding

Ik heb geprobeerd de .ddl file te vinden door bij zoek in te typen, maar die kon ik helaas niet vinden. Verder ben ik absoluut niet handig met computers, dus ik hoop op jullie hulp!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 22:16

ElinaSK

Re: onbekende foutmelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-14 19:58

Windows. wat moet je er ook mee.. :+ ...

Je kan die interactieve service detection ook uitschakelen... volgens mij is het nu zo dat de printer
of geen signaal van de computer ontvangt en dus ook niet terug... ze zien elkaar dus niet ...
Het is alleen wel zo dat je dan het probleem alleen verbergt, maar het wil wel eens helpen..

Verder kan je proberen of het helpt als je je laptop terugzet naar een bepaalde tijd ( pff tis
lastig om het zo uit te leggen )

En je moet ook een driver voor de printer installeren (weet zo even niet meer hoe dat ook alweer ging
zit momenteel meer in de programmeer modus).

Geen idee welke windows versie je gebruikt , maar heb nog wat linkjes gevonden wat je misschien verder kan helpen. Vanachter een beeldscherm is het erg lastig te vinden waar het van komt :)

http://answers.microsoft.com/en-us/wind ... 16c7990893

thirteenn

Re: onbekende foutmelding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-14 20:11

Thanks guys! (beetje late reactie.) Heb er niks meer mee gedaan en op een wonderbaarlijke manier kreeg ik een week later opeens een bericht dat ie geinstalleerd was en ik kon ook meteen printen. Beetje raar, maar ach