Vans zwart/roze, betrouwbare site?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Happyhealthy

Vans zwart/roze, betrouwbare site?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 09:56

Hallo!

Ik ben al een tijdje op zoek naar vans maar heb helaas niet de mogelijkheid om naar de stad te gaan. Vandaar dat ik ze via internet wil bestellen! :)

Een tijdje terug kwam ik op Wehkamp zwart met roze vans tegen. Deze vond ik erg leuk maar ze waren helaas niet meer in mijn maat. Bij Wehkamp waren ze 65 euro. Na een tijdje verder gezocht te hebben kwam ik ze tegen bij houseofshoes.nl echter zijn ze hier maar 32 euro. Ik heb even gegoogeld naar recensies over deze website maar ik kon niks negatiefs vinden.

Dus weten jullie waar het addertje zit? Of zijn ze gewoon echt zo goedkoop?
Deze zijn het: http://www.houseofshoes.nl/schoenen_128625/vans-veter-0udm8po-zwart.html

Evt. tips voor betrouwbare websites waar ik vans kan kopen zijn natuurlijk ook altijd welkom!

Alvast bedankt!

p.s ik vind de blauw met roze ook wel erg leuk, iemand enig idee waar ik die nog kan krijgen? (maat 39)
Laatst bijgewerkt door Happyhealthy op 26-08-14 10:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 09:58

Ik denk dat ze echt zo goedkoop zijn. House of Shoes is gewoon een betrouwbare winkel :) Het is niet alleen een webshop. Heb er ook wel eens schoenen gekocht. Niet via internet, maar toch.

Als ik het zo zie zijn ze gewoon in de sale, net zoals zo veel Vans. Ik heb laatst heel goedkoop vans kunnen scoren bij Men at work..

_Orlando_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 09:59

Volgens mij zit deze winkel ook in Hengelo (ov), lijkt me gewoon betrouwbaar hoor! :)

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 10:00

Ik heb zelf sport schoenen verkocht waaronder Vans en dit is een normale prijs voor de oudere modellen.

Happyhealthy

Re: Vans zwart/roze, betrouwbare site?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-14 10:28

Bedankt voor de reacties! Dan ga ik ze bestellen :)

Weten jullie verder nog sites waar ze vans verkopen? Het liefst met gratis verzendig. Zalando en wehkamp heb ik al gehad..

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-14 10:45

Bij Go Britain? Geen idee of het verzenden gratis is, maar de winkel is betrouwbaar. Www.go-britain.nl als ik het goed heb.

KiMmK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 12:57

In hoogezand hebben we een winkel zitten! Prima winkel dus :)