Op dit moment zit ik in mijn examenjaar van vmbo-tl, waar het bijna zeker van is dat ik ga slagen. Een tijdje terug is een kennis van mij naar Amerika toe gegaan om daar een half jaar les te volgen, dit lijkt mij ook helemaal geweldig. Ik heb al bij verschillende organisaties gekeken, mij leek travel active een hele goede organisatie.
Ik vroeg me dus af of er al meer mensen zijn die met travel active een reis/uitwisselings project hebben gedaan, ik zelf zou dan graag naar Amerika willen voor een jaar en daar high school gaan volgen.
Ik ben van plan om in het schooljaar 2015/2016 naar Amerika te gaan. Ik ben dan 15 bijna 16, dus qua leeftijd voldoe ik aan de eisen. Je moet wel een test afnemen zodat ze kunnen testen hoe goed je Engels is qua lezen en schrijven, heeft iemand een idee hoe moeilijk die is? Op zich is mijn Engels wel oké maar ik wil het graag verbeteren omdat ik hierna een opleiding wil gaan doen waar ik waarschijnlijk ook heel vaak de wereld over zal gaan en in de techniek/ruimtevaart zal er vooral Engels gepraat worden.
Dus ik zou heel graag willen weten of er mensen ervaringen hebben met travel active of als uitwisselings student naar de VS gaan of misschien zelfs ook in het jaar 2015/2016 als uitwisselings student(e) naar de VS gaan.
Alvast bedankt