Vrijgezellenfeest opdrachten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

__PrinCes

Vrijgezellenfeest opdrachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 17:54

Beste bokkers,

Ik heb de taak gekregen om nog enige opdrachten te verzinnen voor een vrijgezellenavond. Nu heb ik zelf nog niet zoiets meegemaakt en vind ik het bijzonder lastig om gekke maar niet te extreme opdrachten te verzinnen voor tijdens een avondje uit en ik hoop dat jullie me hier bij kunnen helpen!
We gaan met een groep van +- 10 personen naar Oosterhout waar we uit gaan en de bride to be verrast wordt met wat gekke opdrachten. Tot nu toe heb ik dit :

- Verkoop 10 lolly’s voor €1 aan vreemde mannen
- Ga met 5 vreemde mannen op de foto met vreemde hoedjes
- Zorg voor een polonaise met vreemde mensen
- …
- …

Het hoeft niet veel te zijn, en liever ook geen dingen als onderbroek labels of telefoonnummers verzamelen :)
Ik hoop dat jullie nog enige originele inspiratie hebben!

Bedankt!

Anoniem

Re: Vrijgezellenfeest opdrachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 17:59

Kom op zeg, ff Googlen en je vindt 1001 ideeën en opdrachten.. Is niet zo moeilijk..

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:02

condooms verzamelen, met chocolade stift op een knappe man schrijven en op likken ga zo maar door

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 18:03

Als ik dat nog niet had gedaan had ik bokt niet geraadpleegd. Daar staan voornamelijk dingen om te doen qua uitjes of opdrachten als telefoonnummers en onderbroeklabels verzamelen..

bliver schreef:
condooms verzamelen, met chocolade stift op een knappe man schrijven en op likken ga zo maar door

En dit soort dingen zoeken we dus ook niet want dat ben ik al lang tegen gekomen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:11

Tja, denk niet dat je hier heel veel andere antwoorden krijgt dan Google. Waarom zijn de opdrachten van bliver bijvoorbeeld niet goed?

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:12

Ik las net over een vrijgezellenfeest, ze hadden daar een whipe-out baan afgehuurd en zijn helemaal los gegaan. Is zoiets niet leuk voor jullie?

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:13

denice schreef:
Ik las net over een vrijgezellenfeest, ze hadden daar een whipe-out baan afgehuurd en zijn helemaal los gegaan. Is zoiets niet leuk voor jullie?

dat zal wel veel te extreem zijn :o

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:15

bliver schreef:

Dat laat je toch niet serieus mensen doen, dan zou ik mooi pleite zijn van m'n eigen VGF :=

Ik zou überhaupt niet zoveel opdrachten doen. Weet je zeker dat ze t leuk vindt? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:16

Eigen videoclip maken met mensen in de stad :)!

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 18:17

verootjoo schreef:
bliver schreef:

Dat laat je toch niet serieus mensen doen, dan zou ik mooi pleite zijn van m'n eigen VGF :=

Ik zou überhaupt niet zoveel opdrachten doen. Weet je zeker dat ze t leuk vindt? :)

Ja wel, maar niet te extreem. Dat past niet bij ons en niet bij de bruid.

denice schreef:

We zijn op dat moment al een weekend weg en willen gewoon een leuke gezellige avond met een beetje gekkigheid dus vandaar gewoon de opdrachten. Het hoeven er ook niet veel te zijn. Een stuk of 5 ofzo en niet te onmogelijk.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:17

Ik vind een vrijgezellenfeest vaak een beetje standaard meuk, leuk is juist om met een groep goede vriendinnen iets leuks met elkaar te doen? In plaats van op straat gek te doen, zou ik veel liever een hele leuke avond/dag met vriendinnen beleven, zoals bvb een whipe out, een mooi feest, een make over of wat dan ook!

EDIT: zie dat je een weekend weg gaat met zijn allen, leuk!
Ik weet zo snel ook geen opdrachten, misschien iets gaan ruilen en met zo'n groot mogelijk ding terugkomen?

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:19

verootjoo schreef:
bliver schreef:

:j

Je moet juist op je vrijgezellenfeest toch dingen doen die je normaal nooit zou doen. Ff lekker voor banketstaaf staan Loop eens een zaterdagje door Amsterdam. Je komt dan allemaal van die vrijgezellengroepjes tegen die allemaal van dit soort gekke dingen doen.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:21

Maar ik snap ook dat als je wat conservatiever bent, dat soort opdrachten niet bij je passen. Ik vind het ook een beetje trailertrashachtige opdrachten, die extreme dingen, daar doe ik niet aan mee :+

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 18:23

Het moet voor iedereen leuk blijven, ook voor de bruid dus zulke dingen gaan wij gewoon niet doen, past niet bij ons en de bruid. Ik vind voor banketstaaf staan niet het voornaamste doel van een vrijgezellen avond..

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:34

Groot gelijk heb je hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:37

Ik ben best een,outgoing persoon maar dan nog hoef je me op mjjn vgf geen rare dingen te laten doen hoor. Dat vind ik altijd zo'n onzin. Gewoon gezellig samen zijn, leuke dingen doen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:40

Laat vijf mannen een liedje voor haar zingen? Een race doen waarbij je op mannen hun rug zit? (Mits jullie niet te groot zijn allemaal :) )
Vijf foto's waarbij ze door twee mannen op de wangen wordt gekust... Een hartje tekenen op de wangen van een aantal mannen...

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:43

Wij hadden de Bride2Be een T-shirt gegeven met daarop allerlei mannennamen, in totaal een stuk of 15.
Over de hele dag moest zij mannen zoeken met een naam die op haar shirt stonden. Wij lieten dan de mannen een boodschap op haar shirt schrijven, daarna samen op de foto met een shotje, maar je kan er allerlei dingen aan verbinden :)

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 18:44

BabiiVeeraa schreef:
Wij hadden de Bride2Be een T-shirt gegeven met daarop allerlei mannennamen, in totaal een stuk of 15.
Over de hele dag moest zij mannen zoeken met een naam die op haar shirt stonden. Wij lieten dan de mannen een boodschap op haar shirt schrijven, daarna samen op de foto met een shotje, maar je kan er allerlei dingen aan verbinden :)

Oh dat is leuk! :D Of als de naam van de bruidegom een veel voorkomende is kun je ook zoveel keer die naam ertussen zetten :j

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 19:01

Magrathea schreef:
BabiiVeeraa schreef:

Oh dat is leuk! :D Of als de naam van de bruidegom een veel voorkomende is kun je ook zoveel keer die naam ertussen zetten :j

En het voordeel van deze opdracht is dat je het zo gek kan maken als je zelf wilt. Of je zoekt alleen de naam en als je die vindt, streep je hem zelf af, of voor de wat gedurfdere schrijf je de namen bijvoorbeeld net boven de kont en moeten de heren zelf afstrepen, of een kus bij zetten of wat dan ook.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 21:36

Koop eenn simpel wit shirtje die de bruid aan moet doen en laat haar zoveel mogelijk namen verzamelen. Ook even stiften kopen dus.

Talonius

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 21:42

Ik heb voor mijn vgf juist aangegeven not into rare opdrachten etc te zijn. Heb ook al veel gedaan en gezien en wilde gewoon lekker met de meiden een hapje eten en lekker stappen. Vooraf een super leuke fotoshoot gedaan, dus we hebben allemaal ook nog eens een leuk aandenken.

Lucieluffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 21:52

Een bos bloemen kopen en deze weer op straat verkopen?
(Van dat geld kan je eventueel weer drankjes ofzo kopen)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 21:56

Ik heb een hekel aan vrijgezellenfeestjes met van die stomme opdrachten.
De rest van de meiden/jongens loopt er dan maar wat dom achteraan.
Het is veel leuker om iets gezamelijks te doen.

Mja, beetje offtopic :\

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 22:07

Lipdump opnemen?
Geen opdracht, wel erg leuk!

Mijn zus was vroegaaah fan van Brad Pitt. En haar opdracht was om met 5 look a likes op de foto te gaan :+.