veel les uitval

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

hoeveel les uitval hebben jullie? (gemiddeld)

bijna nooit
4 (28%)
1 uur in de maand
3 (21%)
1 uur in de week
3 (21%)
2 tot 4 uur in de week
3 (21%)
meer dan 5 uur in de week
1 (7%)

Totaal aantal stemmen: 14

horseee6589

veel les uitval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 11:08

op onze school hebben we veel uitval, vaak tussen de 1 tot 5 uur per week en soms hebben we echt veel uitval, soms wel 10 uur uitval. Lekkere korten dagen dus *\o/* maar dat zegt ook niks goeds over de school. Deze week moet ik weer beginnen en we kregen een mail met daar in, de komende week kans op veel les uitval. Dus als er zo mail komt dan zal het geen zwaar weekje worden :')

Nu vroeg ik me af, hoeveel uitval hebben jullie gemiddeld per week (of maand). En wat vinden jullie er van als er zoveel les uitval is.

De reden waarom lessen uitvallen zijn vaak, zieke docent, docent heeft cursus, docent heeft gesprek, soms vergeten docenten dat ze les moeten geven >;)

En ohja, bijna elke week krijgen wij een nieuw basis rooster (de meesten hebben er maar een stuk of 10 in het hele jaar, wij misschien wel 40). En daarnaast natuurlijk ook nog de lokaal wijzigingen. Elke ochtend kijk ik wel op de site van, oke wat is mijn dag voor vandaag... soms best vervelend want je weet helemaal niet waar je aan toe bent. -O-

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:16

ik heb vorig jaar geen 1x uitval gehad, bij ons op school valt bijna nooit wat
uit en als er al iets uit valt staat er altijd wel een andere docent klaar om
in te vallen. Opzich wel lekker, op mijn vorige school heb ik wel eens 5 uur
lesuitval op een dag gehad; 1e & 2e uur les 8e uur les en mocht tussendoor
niet naar huis |(

Anoniem

Re: veel les uitval

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 11:18

Oh bij ons ook regelmatig, komt regelmatig voor dat we maar 2/3 lesuren per dag hebben...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 12:59

Ditzelfde topic heb je gisteravond ook al aangemaakt, 1 topic is toch wel genoeg? :+

Maar wij hadden ook vaak lesuitval op de middelbare school. Sommige klassen kregen dan vervanging maar wij niet. Vaak kwamen we dan ook in de problemen met een toets of examen omdat we bepaalde stof niet, of in een te snel tempo last minute hadden doorgenomen in de les.

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 13:51

1234 schreef:
Ditzelfde topic heb je gisteravond ook al aangemaakt, 1 topic is toch wel genoeg? :+

Maar wij hadden ook vaak lesuitval op de middelbare school. Sommige klassen kregen dan vervanging maar wij niet. Vaak kwamen we dan ook in de problemen met een toets of examen omdat we bepaalde stof niet, of in een te snel tempo last minute hadden doorgenomen in de les.

Sorry dat wist ik niet

kelseyc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 13:56

Ik begin dit jaar op een nieuwe school en de eerste periode hebben we al 7 uur uitval. Niet dat ik het erg vind maar ik heb het wel nodig..

Islien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 13:57

Wij hebben bijna nooit uitval maar als we uitval hebben hebben we altijd wel echt VEEL uitval
.. dan worden je 8 uurtjes in eens 2 uurtjes ofzo.. haha (,:

xDaphnexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 21:54

Wij hebben heel vaak uitval soms hoeven we gewoon niet naar school omdat we dan maar 1 lesuur hebben en dan hebben mensen meer reistijd dan schooltijd en we hebben bijna elke dag ook wel dat we een ander lokaal hebben omdat we nu met 2 scholen in gebouw zitten