Ik kom gister vanuit het ziekenhuis na een onderzoek naar mijn knieën. Aangezien ze vrij weinig konden vinden heb ik een kniebrace voor geschreven gekregen. Maar deze kniebrace moet ik elke dag om, ook met het paardrijden ect. Alleen met slapen af en met hele rustige dag kan hij af blijven. De brace zou ik ongeveer 2 a 3 jaar moet dragen, tot er echt verbetering in mijn knie komt.
Maar nu mijn dilemma, wat voor kleren moet ik nu dragen, voornamelijk broeken. Ik draag altijd skinni broeken, ik walg van wijde spijker broeken, ik moet zo veel mogelijk de brace op mijn huid hebben. Mocht ik een hele dunne broek hebben kan hij er over heen.
Mijn vriendin kwam met stevige dikkere leggings, dan kan de brace er makkelijk over heen. Maar ik dit dus echt met de normale broeken of andere dingen..
Wie heeft er raad met wat voor kleding ik makkelijk een brace kan dragen zonder dat het er apart uitziet. En het lieft waarbij ik de brace onder mijn kleding kan verstoppen?
Ik zie ook graag voorbeeldjes

Groetjes Naomi
. Die van mij was een flink apparaat en bij elastische sportkleding kreeg ik hem nog wel onder mijn broek, maar bij gewone kleding was ik altijd aan het mieren.
ik verzin dit ook niet even. Ik vind het vrij logisch mocht ik een dikke spijkerbroek aan hebben heeft het totaal geen nut. Aangezien ik toch een grotw steun aan mijn knieschijf moet hebben.
Echt voor schut, maar.. Ik kon wel paardrijden
zelfs met een joggingbroek past dat nog maar net