Ervaringen met Leapp.nl?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Shanna_

Ervaringen met Leapp.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 11:49

Dag bokkers,

N.a.v. een vorig topic over welke pc we willen gaan aanschaffen, zitten we eraan te denken een iMac aan te schaffen bij Leapp.nl. Wij hebben simpelweg nu het geld niet om een splinternieuwe aan te schaffen (ik ben bekend met iMac en vind ze fijn) en daarom is Leapp.nl best interessant.

Op internet heb ik al gezocht, maar lees ik toch veel verschillende meningen die vaak niet heel recent zijn (en vind ze soms een beetje nep haha). Daarom hier een topic omdat de bokkers altijd wel hun eerlijke mening willen delen :).

Het is overigens niet zo dat we al vastberaden zijn om een iMac aan te schaffen, het hangt dus juist af van de ervaringen bij Leapp :j. Zijn die niet zo best, dan kijken we verder naar een leuke windows pc :)

Dus wat zijn jullie ervaringen met Leapp? Is het aan te raden? :)

Bedankt!

8nnemiek

Re: Ervaringen met Leapp.nl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:11

Ik heb er geen persoonlijke ervaringen mee, maar wel een paar goede verhalen gehoord. Je krijgt daar gewoon garantie (een jaar volgens mij).
Mijn vriend wil zijn iMac waarschijnlijk ook binnenkort gaan verkopen, hij wil een 27 inch, en de 21,5 inch die hij nu heeft is 4 jaar oud maar echt nog als nieuw. Ik kan eens vragen wat hij er voor wil hebben :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 12:45

Ik heb een 13" macbook pro unibody gekocht voor 750 euro daar.
Prima ding, wel 5 jaar oud maar geen gebreken oid. Werkt super. Ben er erg blij mee.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 13:16

Annemiek, die garantie spreekt me inderdaad wel aan :j. En ben wel benieuwd wat je vriend er dan voor zou willen hebben :j

Doanique oké dat klinkt positief! Hoelang heb je 'm nu?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 13:32

Ik zal mijn vriend straks eens vragen :) Ik gok rond de 500 euro. Hij is iig altijd heel voorzichtig en netjes met zijn spullen, en de doos en de bonnetjes en handleiding liggen ook nog hier.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 16:16

Oké, en hoe oud is die iMac als ik vragen mag? :)

En zijn er verder nog bokkers met ervaring op leapp? :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:27

Ik heb ook een iMac via leapp.nl gekocht! En ik heb er een fijne ervaring mee!
Het exemplaar dat ik kocht bleek bij thuiskomst niet te werken, hij ging niet meer aan. Wat raar was, omdat die het in de winkel wel deed (heb ik zelf ook gezien).

Maar na 3 dagen had ik alweer een nieuwe! Weliswaar een iets oudere, maar qua performance nog beter dan de eerste die ik in huis had en ik kreeg 100 euro terug.

Nu heb ik een hele fijne, goed werkende (tot nu toe, even afkloppen) iMac.
Ik zou daar zeker terug gaan als ik ooit nog weer iets Apple-achtigs wil kopen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 16:46

Twee of drie maanden denk ik. Misschien langer.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 22:59

Ik heb twee maanden geleden een Mcbook Unibody bij Leapp Utrecht gekocht. Nieuwe oplader erbij (niet van Apple zelf overigens), nieuwe accu zit er standaard in en een jaar garantie.
Na een paar dagen merkte dat ik dat het touchpad soms haperde. Ik stuurde een mail met de vraag hoe we dit gingen oplossen. Ik kreeg na een uur een mail terug dat er een nieuwe was besteld voor hun filiaal en ik de volgende dag 'm kon komen omruilen. In de winkel bleek de vervanger in slechtere staat dan de huidige. Ze bleken nog meer dezelfde achter te hebben liggen, ik heb er een stuk of vijf laten pakken en allemaal zelf aangezet om te kijken hoeveel kapotte pixels ze hadden en de beste gekozen.

Al met al super tevreden dus en deze werkt als een tiet!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 16:42

Klinkt als een goede service Niobe :j

Oh Lizzle dat klinkt ook als een fijne service! Die jaar garantie is toch wel handig, de meeste 'kinderziektes' zijn er in dat jaar wel uit/zichtbaar en fijn als je dan die garantie hebt

@ Annemiek ik was even benieuwd of jullie de iMac nog verkopen? :)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:45

Ik heb een paar maanden/half jaar geleden ook een Macbook gekocht via Leapp. Ik ben naar de winkel in Eindhoven gereden (voor ons redelijk dichtbij). Ik werd vriendelijk te woord gestaan en er werd de tijd voor me genomen. Inmiddels heb ik de laptop al een tijdje en hij doet het prima, ik ben super blij!
Zag er netjes uit en werkt dus super.

Je krijgt een jaar garantie erbij en dit kan je (voor uit mijn hoofd € 100,-) met een jaar verlengen, tot het moment dat je garantie af loopt.

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-14 16:52

Weer een fijne ervaring dus! :) fijn
Ook goed te horen dat de apparaten ook fijn werken, daar heb je toch gauw je vraagtekens bij bij tweedehands..

Ohh dus je als je jaar garantie bijna is verlopen het weer verlegen? Dat is handig :j

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-14 16:58

Slechts eenmalig volgens mij, (dus max 2 jaar garantie) maar dan heb je een jaar de tijd om dat als nog te doen (is mij verteld).