Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
, nee onze hoek is rustig
en nu hebben die ouwe boeren ook allemaal Facebook uitgevonden haha. In de groep van het dorp is het echt hilarisch, ruzie en bekvechten om niks enzo. En typen kunnen ze al helemaal niet. Vraag me wel eens af of sommige toetsenborden überhaupt een punt en een komma hebben.
Echt ongelofelijk kinderachtig. Laatst was er een studentenhuis dat vroeg om een kitten. Misschien was het wel ongevraagd advies, dat ik zei dat het misschien geen super geweldig idee was om een jonge kitten net uit een nestje te nemen in een studentenhuis in de binnenstad, maar ik vond dat ik het nou niet echt slecht had verwoord ofzo. Gelijk iedereen er bovenop, een of ander wijf begon over dat zo'n verschrikkelijk k*nkerwijf was en zo'n trut en dat ik m'n bek moest houden. Heb echt nog nooit zoiets meegemaakt
Anoniem schreef:Ik vind die oudjes altijd zo vreselijk spammen met hun "goedemorgen", "fijne middag", "prettige avond", "goede nacht" plaatjes en teksten steeds weer en weer ... iedere ochtend en middag en avond aarrgghh

wordt komend jaar 80!!! Maar geen gekke dingen hoor...

listiglistje schreef:Mooi hoor die oudjes op FB! belave van die bedreigingen en ruzie...dat kan echt niet (maar dit zal meer aan de persoon zelf liggen)