een creatieve verassing voor hem !!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

EJuniorJoost

een creatieve verassing voor hem !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 19:15

Ik volg nu al verschillende topics over verliefde vrouwen die door hun vriend worden verrast.

Nu is het een keer andersom!

Ik ben net begonnen met een nieuwe opleiding namelijk media breed dit houd in het eerste jaar 4 media opleidingen tegelijk :sign DTP ict en fotografie en het 2e jaar (2 jarige opleiding) kies je de richting die je op wilt en daarna doorstromen naar niveau 3 (de richting die je gekozen hebt).

Nu kregen wij vandaag de opdracht om van losse foto's een filmpje te maken het heeft een naam maar ik ben het vergeten :P gewoon een soort animatie met foto's die je achter elkaar aanplakt 1 foto duurt 0,25 seconde het is eigelijk 12 of 24 foto's per hele seconde. het is echt een hele klus.

Toen we deze opdracht kregen ging het niet zo soepel we hebben het ook niet afgekregen maar het schoot me gelijk te binnen : heee wat leuk hiermee kan ik Ymke (mijn vriend) verassen.

Dus bij thuis komst gelijk gemaakt.

Om een lang verhaal kort te maken (respect voor het lezen) een lieve creatieve verassing voor mijn vriend..

wat vinden jullie ervan?!

https://www.youtube.com/watch?v=iNItGuS ... tube_gdata

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 20:43

Denk dat je VerRassing (met 2 R-en) bedoelt, anders zou het niet zo best zijn als hij verast wordt ;)

Leuk gedaan, vind alleen zelf het schokkerige beeld wel storend, lijkt net of het filmpje hapert, ookal weet ik dat dat juist de opdracht is, maar vind het niet fijn kijken . O:)

EJuniorJoost

Re: een creatieve verassing voor hem !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 22:16

het is inderdaad de bedoeling het is niet echt mogelijk om het 'vloeiend'op elkaar over te laten gaan :P

plovesb

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 22:22

Ik kan hem helaas niet bekijken maar denk dat het een stop motion filmpje is. Of frame bij frame animatie :)

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-14 22:53

Stop motion animatie! Dat was het haha

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 15:02

Super leuk!! Wat een werk moet dat zijn geweest al die foto's! Hoe reageerde je vriendje?

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 20:42

ga het zo laten zien het is inderdaad heel veel foto's en dan is dit beginners werk google maar eens stop motion echt ziek hoe goed die mensen dat kunnen!