Ik heb net mijn telefoon laten vallen, gewoon uit mijn handen op de stoep en nu is mijn hele scherm gebarsten.
Niet de eerste keer dat dit gebeurd, mijn vorige telefoon was op de douche gevallen, en ook het hele scherm stuk.
Die ik nu heb laten vallen was een samsung S3 mini, hiervoor had ik de S2.
De S3 is twee weken geleden ook mee geweest op buitenrit, en sindsdien heeft die met veel dingen moeite.
Vergrendelen lukt niet altijd meer, het lampje / scherm springt steeds aan en uit, en vanaf het begin af aan gaat die steeds uit zichzelf uit en aan.
Heb al een paar keer gehad dat die mijn PIN code niet pakte, dus provider moeten bellen voor de PUC code.
En zo kan ik nog wel meer dingen noemen die ik niet leuk vind aan mijn S3 mini.
Terwijl ik toch wel erg tevreden was over de S2 die bij mij 2 jaar mee ging (wat heel lang is) en het nog steeds deed, totdat de accu het vorige week begaf. (gebruikte die als radio via de wifi)
Maar ja.
Nu moet ik op zoek naar een telefoon die de volgende dingen kan:
Bellen, internetten, smsen, een redelijke camera met flits, een keer vallen op de grond zonder direct stuk te gaan, en een goede bui regen moet die ook zeker tegen kunnen.
Qua grote moet die niet langer zijn dan 12cm en niet breder dan 6,2 cm anders past die niet in mijn zak als ik op het paard zit, en wil dat ding toch graag mee.
Een merk maakt mij niet zo veel uit, Samsung hoef ik even niet
Hoe goedkoper hoe beter.
Iemand goede ideeën?

)