Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
kun je vaak complete setjes zien. Zo kom ik vaak op ideeën waar ik anders nooit op zou komen.Qimm schreef:Een winkelmedewerker aan het werk zetten! Als je een oprechte hebt (ja ze zijn er!) kunnen ze je vaak aan leuke dingen helpen die je zelf niet uit het rek had gehaald
appiesjappie schreef:Wat ik verschrikkelijk vind weet ik meestal wel. Ik heb afgelopen zaterdag gewinkeld en er heeft mij iemand geholpen. Maar weer een spijkerbroek! En als ik dan om een trui vraag komen ze met truien van boven de 50 euro. Een broek boven 50 euro is prima maar ga dat niet voor een trui betalen.
appiesjappie schreef:Wat ik verschrikkelijk vind weet ik meestal wel. Ik heb afgelopen zaterdag gewinkeld en er heeft mij iemand geholpen. Maar weer een spijkerbroek! En als ik dan om een trui vraag komen ze met truien van boven de 50 euro. Een broek boven 50 euro is prima maar ga dat niet voor een trui betalen.
In de winkel kan ik op de 1 of andere manier niet slagen. 

Winged schreef:Ik koop zowat alles onlineIn de winkel kan ik op de 1 of andere manier niet slagen.
Heb je al een keer gedacht aan een broek met een hoge taille trouwens? En een skinny met een leuk stel sneakers, hakken of sandaaltjes is direct al stukken minder paardrijachtig
Wat voor figuur heb je verder? Misschien een langere wollen jurk? Legging, laarsjes.... http://www.bonprix.nl/search/?nv=0%7C0% ... ve_search=
)
.