Onderbroek, hipster of string?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Hipster, onderbroek of string?

Onderbroek
115 (15%)
Hipster
295 (40%)
String
314 (43%)

Totaal aantal stemmen: 724


Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Onderbroek, hipster of string?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-14 22:15

Alleen maar strings hier. Ene keer reetveter, andere keer een wat bredere simpele, weer een andere keer een hele leuke. Heb nieteens onderbroeken :').

Boxers vind ik echt vreselijk irritant, te lange pijpjes ga ik me aan irriteren, te korte pijpjes kruipen omhoog en loop de hele tijd dat stuk stof uit mn ass te trekken :').
Hipsters heb ik serieus geen weet van wat dat zijn :oo

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:04

inochiyo schreef:
Ess_Ramona schreef:

Maar ook mannen hebben keus.
Je hebt strakke boxers, of van die losse dingen.
En er zijn mannen strings :').


ik denk dat er maar zeer weinig mannen zijn die een mannenstring durven dragen xp
ik denk dat zoiets eerder voor in de slaapkamer is


In de slaapkamer?? Met een andere man bedoel je :')

TheJokerr
Berichten: 2775
Geregistreerd: 25-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 16:44


dwaallicht

Berichten: 3552
Geregistreerd: 27-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 22:19

Hipsters kruipen toch ook tussen de billen.... Zit mij iig vreselijk .. :(

Manonn_

Berichten: 380
Geregistreerd: 14-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 22:20

Strings!

Ik voel me op en top vrouwelijk dan!

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Onderbroek, hipster of string?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:28

Ik vind strings zo ruk :') Nee, ik draag mooi een hipster.

Axel_Valerie

Berichten: 3044
Geregistreerd: 15-09-08
Woonplaats: Alkmaarcity

Re: Onderbroek, hipster of string?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:34

Huh? wat een vreemde vraag. Je doet toch ondergoed aan wat bij je kleding past? Ik heb voor bepaalde broeken strings, strakke jurkjes heb ik naadloze zwarte onderbroekjes of hipsters van de H&M, als ik net uit de douche kom en lekker in mijn pyjama wil zitten doe ik lekker een boxershort aan. Ga zo maar door. Ik vind altijd dat ondergoed bij je outfit aan moet sluiten, noujah moet. Ik basseer daar mijn ondergoedkeuze op..

Skessa_
Berichten: 10692
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:38

Yv_ schreef:
Hipsters heb ik serieus geen weet van wat dat zijn :oo


Jezus, blondie _O- _O- _O-



Hier bijna altijd Hipsters, soms een boxer of string.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:46

@axel_valerie, dat is ook allemaal te realiseren met een string hoor! Je hebt veel verschillende keuzes in stof en vormen.

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Onderbroek, hipster of string?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:48

Oh joh, die hipsters noem ik halve boxers. Wat een rotdingen :=
Google was ik te lui voor TheJokerr en vond het ook niet zo boeiend om het op te zoeken :o :Y) .
Nope, gen dingen die ergens in kunnen kruipen, ik blijf bij string :j.

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:53

Axel_Valerie schreef:
Huh? wat een vreemde vraag. Je doet toch ondergoed aan wat bij je kleding past? Ik heb voor bepaalde broeken strings, strakke jurkjes heb ik naadloze zwarte onderbroekjes of hipsters van de H&M, als ik net uit de douche kom en lekker in mijn pyjama wil zitten doe ik lekker een boxershort aan. Ga zo maar door. Ik vind altijd dat ondergoed bij je outfit aan moet sluiten, noujah moet. Ik basseer daar mijn ondergoedkeuze op..

Serieus? Nou, ik kijk in mijn kast en daar heb ik keuze uit strings, strings en nog meer strings.
Past bij elke outfit :j.

moonfish13
Berichten: 18239
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 11:55

Hier is het enige wat blijft zitten een string.. Echt vanalles geprobeerd maar een boxer kruipt overal waar ik het niet hebben wil zelfde als onderbroeken. En dan nog maar te zwijgen over het feit dat ik niet goed tegen naadjes kan wat dan gaat schuren. Dus ik mijn kont is niet gemaakt voor normaal ondergoed, bikini's zijn ook een drama en blijft nooit zitten. :P

Axel_Valerie

Berichten: 3044
Geregistreerd: 15-09-08
Woonplaats: Alkmaarcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:04

Yv_ schreef:
Serieus? Nou, ik kijk in mijn kast en daar heb ik keuze uit strings, strings en nog meer strings.
Past bij elke outfit :j.


Daar ben ik het echt niet mee eens. Ik vind een string onder bepaalde jurkjes en broeken echt ordinair staan.

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Re: Onderbroek, hipster of string?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:07

Hipster. Ik trek een string echt niet.

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Onderbroek, hipster of string?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:10

Nou Axel_Valerie, ik laat mijn vriend altijd checken en er is nooit iets te zien.

Dan moet je een zachte string van kant aantrekken en niemand die ziet wat voor ondergoed je aan hebt.

Thirza

Berichten: 9267
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:10

Axel_Valerie schreef:
Yv_ schreef:
Serieus? Nou, ik kijk in mijn kast en daar heb ik keuze uit strings, strings en nog meer strings.
Past bij elke outfit :j.


Daar ben ik het echt niet mee eens. Ik vind een string onder bepaalde jurkjes en broeken echt ordinair staan.


Dat zie je dan toch niet?

Romyv

Berichten: 5423
Geregistreerd: 02-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:20

Geryon schreef:
inochiyo schreef:

ik denk dat er maar zeer weinig mannen zijn die een mannenstring durven dragen xp
ik denk dat zoiets eerder voor in de slaapkamer is


In de slaapkamer?? Met een andere man bedoel je :')


Tot een paar jaar geleden was het "gebruikelijk" dat mannen in een strak pak (zn hippe pantalon die skinny zit) er een string onder droegen.. Weet ik toevallig omdat ik heel veel mannen kennen die zo hip waren :+ Die waren absoluut geen homo!

mijn vriend boxers werkelijk vreselijk zitten, hij draagt het liefste een slip. Ik vind het ZOOOO lelijk, dat ti ze ver in de kast heeft verstopt en voor mij boxers draagt (thnx god!)

Zelf draag ik altijd strings, hipsters zijn uit :+ boxers vind ik afgrijselijk en onderbroeken bestaan niet meer toch?

moonfish13
Berichten: 18239
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:22

Die van mij zou never nooit van zijn leven een string aantrekken..
Denk dat ik dan ook echt niet meer bij zou komen van het lachen. :')

Sem_
Berichten: 7768
Geregistreerd: 17-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:23

Axel_Valerie schreef:
Huh? wat een vreemde vraag. Je doet toch ondergoed aan wat bij je kleding past? Ik heb voor bepaalde broeken strings, strakke jurkjes heb ik naadloze zwarte onderbroekjes of hipsters van de H&M, als ik net uit de douche kom en lekker in mijn pyjama wil zitten doe ik lekker een boxershort aan. Ga zo maar door. Ik vind altijd dat ondergoed bij je outfit aan moet sluiten, noujah moet. Ik basseer daar mijn ondergoedkeuze op..

Alleen als ik een strakke rok draag waar je ondergoed doorheen ziet draag ik een naadloze string. Onder mijn spijkerbroeken zie je echt niet wat voor ondergoed ik aan heb en dan pak ik gewoon wat bovenop ligt, ik weet niet wat voor broeken jullie hebben. :Y) En ik heb bijna alleen maar string/stringboxers met kant.

Winged

Berichten: 33088
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:24

Yv_ schreef:
Axel_Valerie schreef:
Huh? wat een vreemde vraag. Je doet toch ondergoed aan wat bij je kleding past? Ik heb voor bepaalde broeken strings, strakke jurkjes heb ik naadloze zwarte onderbroekjes of hipsters van de H&M, als ik net uit de douche kom en lekker in mijn pyjama wil zitten doe ik lekker een boxershort aan. Ga zo maar door. Ik vind altijd dat ondergoed bij je outfit aan moet sluiten, noujah moet. Ik basseer daar mijn ondergoedkeuze op..

Serieus? Nou, ik kijk in mijn kast en daar heb ik keuze uit strings, strings en nog meer strings.
Past bij elke outfit :j.

Maar met een jurkje zit dat toch helemaal niet fijn? 1 windvlaag....

Maartje1990

Berichten: 22287
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:25

Overdag boxers en s nachts onderbroek. Mis de optie boxer trouwens

Selka
Berichten: 8460
Geregistreerd: 15-10-09

Re: Onderbroek, hipster of string?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:28

Haha Winged, in een windvlaag voel ik mij met blijkbaar een kort wijd jurkje ook niet prettig in een hipster of slip.

Gewoon netjes benen bij elkaar en zorgen dat je niet in de storm in een wijd jurkje op pad gaat ;)

Romyv

Berichten: 5423
Geregistreerd: 02-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:30

Winged schreef:
Yv_ schreef:
Serieus? Nou, ik kijk in mijn kast en daar heb ik keuze uit strings, strings en nog meer strings.
Past bij elke outfit :j.

Maar met een jurkje zit dat toch helemaal niet fijn? 1 windvlaag....


Ik zie het al voor me: Sta je met een super mooi jurkje, waait ti op heb een grote granny eronder *\%/*

Spoiler:
Dan sta ik liever in mn mooie kante string hoor :')
Laatst bijgewerkt door Romyv op 21-08-14 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

IrishDraught

Berichten: 5114
Geregistreerd: 02-01-13
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 12:31

Inderdaad altijd string maar bij een jurkje een zwarte boxer maar groter dan normaal over mijn string als een soort extra broekje.
Niet als ik uit ga eten of zo maar naar bijv een tentfeest wel.

Axel_Valerie

Berichten: 3044
Geregistreerd: 15-09-08
Woonplaats: Alkmaarcity

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 13:03

Ok ik ga even voor jullie opzoeken wat ik onder een jurkje of strakke broek draag. Volgens mij kennen jullie ze niet maar ze zijn ideaal. Haha, ik loop niet in een granny maar het valt wel onder de noemer onderbroek denk ik! haha

Gevondennnn http://www.hm.com/nl/product/28649?article=28649-B zijn echt heel dun en je ziet dus totaal nul komma nul naadjes. Bovendien ziet je kont er over het algemeen ook supermooi uit in deze broekjes.