Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
VrolexLover schreef:Hee,
Een tijdje geleden (rond 31 juli) stond er in de Gelderlander een artikel/reclame voor twee doosjes met pillen waardoor je snel(ler) gewicht zou verliezen. Heeft iemand hier misschien enig idee welke dat waren.
Een van de soorten heette iets in de richting van ... clean.
Beetje een vage omschrijving maar ik hoop dat iemand het weet!
Cayenne schreef:Cyella schreef:Heb net gekeken op internet, en vetbinders werken ook niet. Ken sowieso niks wat écht werkt.
Sporten en gezond eten! Echt, het werkt. Ik kan het weten want ik ben op die manier al 105 kilo kwijt geraakt.
Delphi schreef:Net als mijn voorgangers zeg ik ook .... niet doen!!! Je merkt het alleen maar in je portemonnee. Als er een goedwerkende afslankpil zou zijn die niet schadelijk is voor je lichaam waren er geen mensen meer met overgewicht.
Uit nieuwsgierigheid heb ik eens gekeken naar wat reviews over zo'n soort middel. Mensen hadden via FB enorm positief gereageerd. Maar als je dan op zo'n FB foto klikte bleek dat dat account niet bestond en gewoon een fake account is.
Trap daar dus ook niet in als je zo veel positieve reviews ziet op verkooppagina's of onder advertenties!
.