Magische afslankpillen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Franciee

Magische afslankpillen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 17:28

Hee,

Een tijdje geleden (rond 31 juli) stond er in de Gelderlander een artikel/reclame voor twee doosjes met pillen waardoor je snel(ler) gewicht zou verliezen. Heeft iemand hier misschien enig idee welke dat waren.
Een van de soorten heette iets in de richting van ... clean.

Beetje een vage omschrijving maar ik hoop dat iemand het weet!

Kwanyin

Re: Magische afslankpillen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:30

Het enige wat pillen je sneller doen verliezen is je geld.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:31

Dit soort dingen is gewoon onzin en alleen maar handig om je geld zo snel mogelijk kwijt te raken.
Begin er niet aan :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:33

If something sounds to good to be true it problably is....

Kortom.. helaas helaas, als er zo'n wondermiddel bestond slikte bijna iedereen het.
Een goede dieetiste en meer bewegen helpt wel, een potje pillen (helaas) niet.
Zoals al gezegd, alleen je portomonee slinkt dan.

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:33

Niet aan beginnen meid,
Het is allemaal rotzooi :n

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:39

VrolexLover schreef:
Hee,

Een tijdje geleden (rond 31 juli) stond er in de Gelderlander een artikel/reclame voor twee doosjes met pillen waardoor je snel(ler) gewicht zou verliezen. Heeft iemand hier misschien enig idee welke dat waren.
Een van de soorten heette iets in de richting van ... clean.

Beetje een vage omschrijving maar ik hoop dat iemand het weet!

Het is óf rotzooi voor je lichaam, óf het werkt gewoon niet. Feit is dat je gewicht afhankelijk wordt van of je wel of niet die pillen inneemt. Beter is gewoon om gezond te eten en te bewegen(Ik zeg niet dat jij dat niet doet, maar meer algemeen).

Ben zelf totaal niet dik, maar heb uit nieuwsgierigheid wel eens zo'n pil gebruikt. Het zweten brak me uit, ik werd nerveus, kon niet stilzitten en werd misselijk. Bovendien voelde ik mijn hart in mijn keel slaan. Niet echt gezond dus. (Stacker, is ook niet echt om af te vallen hoor, maar dat kan je ermee bereiken)

Enige waarvan ik me nog zou kunnen voorstellen dat het zou kunnen werken is een vetbinder. Maar ik weet niet tot hoeverre dit werkt en gezond is.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:41

Bovendien is TS nog maar 17. Lijkt me zorgelijk om nu al aan dit soort methodes te gaan denken :\

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:46

Heb net gekeken op internet, en vetbinders werken ook niet. Ken sowieso niks wat écht werkt.

Lijkt me sowieso niet leeftijdsgebonden, aan deze middelen moet je gewoon niet komen. Is slecht voor je gezondheid en portemonnee lijkt me. Afvallen is een moeilijk proces, maar uiteindelijk houd je er wel een gezonde levensstijl aan over als je het goed doet. Dat lijkt me al heel veel waard!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:48

Was het niet een advertentie van de Efteling voor het nieuwste sprookje? :+

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:53

Cyella schreef:
Heb net gekeken op internet, en vetbinders werken ook niet. Ken sowieso niks wat écht werkt.

Sporten en gezond eten! Echt, het werkt. Ik kan het weten want ik ben op die manier al 105 kilo kwijt geraakt.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:56

Werkende afslankpillen liggen in het schap naast de geldboomzaadjes en de eenhoorneieren vrees ik..

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 17:57

Cayenne schreef:
Cyella schreef:

Sporten en gezond eten! Echt, het werkt. Ik kan het weten want ik ben op die manier al 105 kilo kwijt geraakt.

Ben ook helemaal niet dik hoor, heb een BMI van 20(als zegt dat natuurlijk niet veel). Maar mijn moeder was er altijd heel veel mee bezig, en ik vind voeding ook ontzettend interessant! Inderdaad, sporten en gezond eten. Misschien een van de enige dingen waarop de mens nog geen 'quick-fix' heeft gevonden. Misschien ook maar goed zo ;)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:04

Net als mijn voorgangers zeg ik ook .... niet doen!!! Je merkt het alleen maar in je portemonnee. Als er een goedwerkende afslankpil zou zijn die niet schadelijk is voor je lichaam waren er geen mensen meer met overgewicht.

Uit nieuwsgierigheid heb ik eens gekeken naar wat reviews over zo'n soort middel. Mensen hadden via FB enorm positief gereageerd. Maar als je dan op zo'n FB foto klikte bleek dat dat account niet bestond en gewoon een fake account is.
Trap daar dus ook niet in als je zo veel positieve reviews ziet op verkooppagina's of onder advertenties!

amber15

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:08

En bovendien, afvallen en je gezonde gewicht behouden doe je door je eetpatroon te veranderen en dit vol te houden als je je gezonde gewicht bereikt hebt. Het gevolg van afslankpillen is vaak dat de kilo's er weer aan vliegen als je stopt met pillen slikken.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:19

Delphi schreef:
Net als mijn voorgangers zeg ik ook .... niet doen!!! Je merkt het alleen maar in je portemonnee. Als er een goedwerkende afslankpil zou zijn die niet schadelijk is voor je lichaam waren er geen mensen meer met overgewicht.

Uit nieuwsgierigheid heb ik eens gekeken naar wat reviews over zo'n soort middel. Mensen hadden via FB enorm positief gereageerd. Maar als je dan op zo'n FB foto klikte bleek dat dat account niet bestond en gewoon een fake account is.
Trap daar dus ook niet in als je zo veel positieve reviews ziet op verkooppagina's of onder advertenties!

Of het is gewoon vreselijk slechte fotoshop. En wat ik ook regelmatig tegenkom, de na-persoon is gewoon een compleet andere vrouw :') .

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-14 18:36

Aangezien TS minderjarig is zijn dieettopics niet toegestaan. Daarom hier een slotje.