Agro en biotechnologie- dierenzorg in Geel!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

k_m

Agro en biotechnologie- dierenzorg in Geel!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-14 16:09

Hallo!

Ik heb een tijd geleden hier al een topic over aangemaakt, maar zou graag toch wat extra info hebben!
De keuze is ondertussen gemaakt, het word dierenzorg in Geel.

Ik zou heel graag nog wat ervaringen horen van mensen die de opleiding volgen/gevolgd hebben. Of het nu daadwerkelijk zo moeilijk is om werk te vinden in de sector, hoe zwaar de opleiding is, welke voorkennis vereist is?

Ook ben ik benieuwd naar mensen die op kot zijn gegaan in Geel en of dat bevallen is. Ik zou 50 km enkel moeten rijden, en zie hier toch wel heel erg tegen op. Normaal gezien was ik al lang ingeschreven maar toch blijf ik wat twijfelen. Gaat het niet te zwaar zijn? Gaat het niet te ver zijn?

Heb al aan het kijken geweest naar andere opleidingen, en mijn 2de optie zou fotografie zijn, in antwerpen, een pak dichter dus. Maar daar ook weer weinig werkgelegenheid, hele dure opleiding,..

Ik kom er even niet meer echt uit, ik ben ondertussen de beginselen van de chemie aan het leren, want mijn vooropleiding is niet ideaal. Ik kom uit 7 Kantoor, geen basis chemie/biologie of whatever dan ook dus. Kantoor ging me echt vanzelf af en zat daar ook niet op mijn plek.. Dat maakt het ook zo moeilijk, ik weet dat ik veel meer kan maar ben het totaal niet gewend..

Zo hoop dat er wat reactie komt!