Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Op ebay en sommige webwinkels zijn ze nog steeds te koop, en nog steeds niet voor niks, maar ik heb altijd gezegd, als ik de smartphones zat ben dan komt er weer een Razr

Ben het zo beu dat telefoons om de haverklap de geest geven. Ik wil helemaal niet steeds weer het nieuwste van het nieuwste hebben.HorseTopShop schreef:Ik heb al een jaar of 11 een hele simpele Samsung. Je kan ermee bellen en sms-en.
Dat ding heeft al gezwommen, is menig keer gevallen (zelfs van de zoldertrap helemaal naar beneden) en een paard heeft er een keer op gestaan.
Hij doet het nog steeds
De batterij gaat ellendig lang mee. Ik laad hem zo'n 1 keer in de 2 weken op.
Edit: Dit is hem
[ Afbeelding ]
Nog een keer edit: Het is de Samsung E1180
Cerastes schreef:HorseTopShop schreef:Ik heb al een jaar of 11 een hele simpele Samsung. Je kan ermee bellen en sms-en.
Dat ding heeft al gezwommen, is menig keer gevallen (zelfs van de zoldertrap helemaal naar beneden) en een paard heeft er een keer op gestaan.
Hij doet het nog steeds
De batterij gaat ellendig lang mee. Ik laad hem zo'n 1 keer in de 2 weken op.
Edit: Dit is hem
[ Afbeelding ]
Nog een keer edit: Het is de Samsung E1180
Dat zijn idd goede telefoons! En oudere modellen van nokia!
Eigenlijk alles onder de 30,- werkt heel goed en gaat vrij lang mee.
En als het wel zover komt dat het stukgaat is het toch minder erg dan een foon van 300,-
maar is zo'n simpele telefoon wat je zoekt ts? Of zoek je een goede smartphone?

liljebo schreef:Nog meer tips... bedankt. Heb er nu nog niet meteen een nodig, maar mijn huidige laat wel een beetje na. Zelf vind ik bellen en sms'en voldoende, maar krijg wel kritiek van mijn omgeving, die graag whats-upp gebruikt. Nu zie ik zelf nog niet meteen een probleem gezien ik ook niet bepaald veel WU gebruik, voorzichtig uitgedrukt, maar goed... Ik heb nog de tijd om erover na te denken. Ik zal de one plus eens bekijken

Hij begint nu toch wel erg "te vervellen" aan de buiten kant. Ziet er niet meer uit, maar ben erg gek op hem
Oftewel hij word oud
Helaas is hier geen nieuwe (2e hands) buitenkant meer voor te krijgen. Deze gsm en ik kunnen door 1 deur met elkaar. Dat heb ik met ver weg de meeste gsm's niet. Of ik krijg knallende koppijn door die dingen of die dingen raken van slag als ik ze alleen al vast houd, of batterij is zo leeg
)