Mijn zusje zit met een (voor haar) best groot probleem over instagram. Op haar email is een ander account gemaakt onder de naam waarmee ze ook op moviestarplanet zit, deze heeft ze zelf niet aangemaakt. Het vreemde is dat haar naam en ons telefoonnummer hier wel in stonden. We hebben die account maar gauw verwijderd gezien dit heel erg vreemd is.
Nu kan ze ook niet meer inloggen op haar normale instagramaccount. Dit omdat het wachtwoord niet meer klopt. Deze heeft ze ook niet zelf veranderd. Uiteraard hebben wij als allereerste geprobeerd het wachtwoord op te vragen zodat we hem kunnen veranderen. Maar dit is onmogelijk! Het emailadres waar het account op stond is veranderd naar een emailaccount die wij niet kennen. Ene w***@hotmail.nl. Helaas kennen wij géén ene email onder onze naam die met een w begint.
Dus weet iemand wat wij kunnen doen? Op dit moment hebben we geen idee wat we nog kunnen proberen.
Het zou heel fijn zijn mochten mensen ons hiermee kunnen helpen! Vooral mijn zusje is nogal gestresst.
Alvast bedankt 
Geen idee of het topic hier goed staat. Zou fijn zijn mocht het verplaatst worden
We zijn nu allemaal ook even te moe, dus dan zal ik zorgen dat ze er morgenochtend meteen achteraan gaan.