Toerisme doorleren hulp gevraagd.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tabby123

Toerisme doorleren hulp gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-14 19:54

Hallo allemaal!

Ik doe nu een MBO 3 opleiding Leisure en Hospitality Host animatie en frontoffice.
Nu wil ik graag doorleren hierna. Alleen het probleem is dat ik mijn reken examen niet heb gehaald dus ook niet kan doorstromen naar MBO 4. Economie rekenen lukt mij wel gewoon maar dat hoofdrekenen wil gewoon niet lukken -O- ( dyscalculie of hoe je dat schrijft ) . De rest van mijn vakken heb ik achterover leunend gehaald. Nu heb ik zitten kijken bij de World travel school. Maar heb geen idee of het een goede opleiding is en of je er echt wat aan hebt. Heeft er iemand ervaring met deze school? Of heeft iemand een andere optie voor mij waar ik naar kan kijken?

BigOne

Re: Toerisme doorleren hulp gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-14 19:59

Kun je niet een soort van dispensatie krijgen voor je dyscalculie, zou toch zonde zijn als je een opleiding alleen hierom moet afbreken.

Tabby123

Re: Toerisme doorleren hulp gevraagd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-14 20:13

Ik ben er met school al een tijdje mee bezig geweest. Ik moet nu eerst een officiële dyscalculie test doen. Het is er wel min of meer uitgekomen maar dat was tijdens een psychologische test. Ik heb op internet gekeken en kan er niet wijs uit worden waar hoe en wat. Ik moet hem dan ook zelf betalen zag ik en die testen zijn niet goedkoop heb ik begrepen. Daarom dacht ik iets anders te gaan zoeken in de toerisme wat misschien geen erkende opleiding is maar waar ik wel wat aan heb.