Ik heb niet echt kijk op goede computers en wat de eigenschappen moeten zijn voor de dingen waarvoor de pc gebruikt gaat worden. Hopelijk hebben jullie hier een aantal suggesties voor

Wij zoeken een computer die het volgende beschikt/kan:
- wifi
- voldoende opslagruimte
- programma's als InDesign en Photoshop moeten zonder problemen kunnen draaien
- liefst geen windows 8 (ivm moeders die de pc ook zal gebruiken en ik verwacht dat ze met w8 niet zo snel uit de voeten zal komen
)De pc zal dus niet gebruikt gaan worden voor gamen oid, en daarom zoeken we een pc voor een leuk prijsje maar die wel wat jaren mee kan. Ook zijn we opzoek naar een nieuw scherm.
Een klein computerzaakje hier int dorp heeft de HP Pro 400 G1 SFF te koop staan voor €650,- met windows 7 (krijg windows 8 er dan los bij op een schijfje) en een AOC scherm voor €175,-. Naar mijn idee zal dit toch wel wat goedkoper moeten kunnen?
Anyway, hopelijk kunnen jullie me een beetje wegwijs maken
eventueel een tweedehandse. Ze draaien gewoon veel sneller en stabieler dan een windows computer met hetzelfde geheugen en hebben veel minder problemen en veel gebruiksvriendelijker. Zeker voor Photoshop en Indesign kun je bijna niet meer zonder Mac, de kwaliteit van het scherm is ook veel beter dan van de meeste betaalbare losse schermen.

Nee, hij zat er vorige keer een poortje naast, oen
zucht