Over genant gesproken Saskia, TS is de zanger, whahhaa.
Maar ik zie echt meerdere keren dat mimiek en zang niet overeenkomen. Dus of de band zit er niet goed onder, of het is later in de studie ingezongen en eronder geplakt.
Caira: Kan het kloppen dat de browser niet goed laadt? Als je de kwaliteit op lager zet, heb je het dan nog? Ben nu wel benieuwd welke punten je bedoeld.
Nee hoor dat is niet gênant want dat wist ik niet, jouw opmerking is negatief en komt over alsof het een playbackshow is terwijl het zelf gezongen en gemaakt is. Wat gaaf dat je de zanger bent!
Ik vind het een hartstikke leuk liedje, ook al is het totaal mijn genre niet.
Het 'playbacken' vind ik ook niet aanwezig. Wat ik wel jammer vind zijn de achtergrondmeiden. Daar heb ik me de hele tijd aan gestoord. Het zijn niet die graatmagere tuthola's die je in andere videoclips ziet, maar het is een zooitje ongeregeld.
Hartstikke leuk dat je zo met muziek bezig bent, hoe is het met je carrière?
niet mijn muziek, maar leuke stem heb je, leuk hoofd ook. Het "playbacken" zie ik ook niet. Die meiden zijn (letterlijk) wel een beetje veel van het goede. De helft was beter geweest denk ik
Sicayes
Geplaatst: 14-08-14 10:09
Dat van de late inzet/slechte mimiek zie ik ook niet ?
Gezellig nummer weer Allan Je timmert aardig hard aan de weg! Ik had misschien ook iets minder meiden in die clip gezet, maargoed. Mosterd na de maaltijd
Lekker nummer.... Maar de dames passen niet echt in de clip. Als ze nou een beetje hetzelfde dansje deden. Maar krijg het gevoel dat ze van de straat af geplukt zijn en maar even een beetje moeten bewegen...
Je hebt echt een onwijs mooie stem! Maar je clip vind ik echt vreselijk...
Kan er niks positiefs van maken, want vind hem onwijs gespeeld. Mijn smaak is de muziek niet, maar je stem is waanzinnig! Probeer wat anders met je clip, dit is vet zonde namelijk.
Je zingt niet live tijdens de opname van de clip toch? Lijkt me beetje lastig met al dat dollen in het water.. Ik denk dat dat bedoeld word met playbacken.
Want ik heb ook het idee dat het geluid en beeld niet helemaal 100% overeen komen. Ook vind ik de dames teveel. De muziek daarintegen en je stem vind ik leuk om te horen!
Het was wellicht leuker geweest als de dames daadwerkelijk gevoel voor ritme hadden gehad. Vind je een leuke stem hebben, ook een leuk liedje op zich, maar de clip vind ik niks door de dames.
kunamosity
Geplaatst: 19-08-14 17:18
Mooie stem, goede techniek, alleen je uitspraak vind ik soms wat vreemd (bijvoorbeeld: binnen = binna en beginnen = beginna). Verder is het niet echt mijn genre, maar in dit genre vind ik het wel een goed nummer, goede muzikanten, bridge is wellicht wat simpel. Had graag wat meer figuranten gezien in de clip (een club of bar ofzoiets) in plaats van steeds dezelfde meiden (die overigens ook niet kunnen dansen, maar dat was al eerder gezegd) De meiden komen op het eind ook niet echt spontaan over met dat sprongetje in de lucht en lijken wat onzeker.